Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorБорисенко, Елена Сергеевна-
dc.contributor.authorBorysenko, Olena-
dc.contributor.authorТабачук, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorТабачук, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorTabachuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-10-29T10:30:30Z-
dc.date.available2019-10-29T10:30:30Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/24.pdf-
dc.identifier.citationБорисенко О. С. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу / О. С. Борисенко, Н. О. Табачук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 134-141.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1790-
dc.description.abstractUK: Одним з основних факторів успішної діяльності в бізнес-середовищі є застосування оптимально-збалансованого поєднання елементів сучасного маркетингового комплексу. У статті розглянуто теоретичні питання поняття «комплекс маркетингу», досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу, узагальнено теоретично-методичні засади щодо визначення основних елементів маркетингового комплексу, визначено оптимальний маркетинговий мікс, що сприяє інтеграційному розвитку маркетингової діяльності у сучасному бізнес-середовищі.en_US
dc.description.abstractRU: Одним из основных факторов успешной деятельности в бизнес-среде является применение оптимально-сбалансированного сочетания элементов современного маркетингового комплекса. В статье рассмотрены теоретические вопросы понятия «комплекс маркетинга», исследовано эволюционное развитие комплекса маркетинга, обобщены теоретико-методические основы по определению основных элементов маркетингового комплекса, определен оптимальный маркетинговый микс, который способствует интеграционному развитию маркетинговой деятельности в современной бизнес-среде.-
dc.description.abstractEN: One of the key factors for successful business in the business environment is the application of an optimally balanced mix of elements of a modern marketing complex. The article deals with theoretical issues of the concept of “marketing complex”, explored the evolutionary development of the marketing complex, generalized theoretical and methodical principles for the identification of the main elements of the marketing complex and identified the optimal marketing mix that promotes the integration of marketing activities in the modern business environment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectмісце просуванняen_US
dc.subjectлюдиen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинг-миксen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectместо продвиженияen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectplace of promotionen_US
dc.subjectpeopleen_US
dc.titleТеоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингуen_US
dc.title.alternativeТеоретические основы и эволюция развития комплекса маркетингаen_US
dc.title.alternativeTheoretical basis and evolution of marketing complex developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysenko.pdf492,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.