Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1796
Назва: Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
Інші назви: Современные подходы к управлению маркетинговой деятельностью на предприятии
Modern approaches to management of marketing activities in the enterprise
Автори: Артеменко, Ліна Петрівна
Артеменко, Лина Петровна
Artemenko, Lina
Демченко, Павло Олександрович
Демченко, Павел Александрович
Demchenko, Pavlo
Ключові слова: маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
підприємство
конкурентоспроможність
маркетинговая деятельность
управление маркетинговой деятельностью
предприятие
конкурентоспособность
marketing activity
management of marketing activity
enterprise
competitiveness
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Артеменко Л. П. Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Л. П. Артеменко, П. О. Демченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 160-163.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено питанням удосконалення управління маркетинговою діяльністю. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. На основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність вітчизняних підприємств. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано в процесі дослідження наукової проблематики щодо покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств. Окреслено основні шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю вітчизняних підприємств.
RU: Статья посвящена вопросам совершенствования управления маркетинговой деятельностью. Теоретической и методологической основой исследования являются фундаментальные положения современной экономической науки, труды отечественных и зарубежных ученых. На основе обобщения научных работ проведен анализ состояния внедрения маркетинга в деятельность отечественных предприятий. Методы теоретического обобщения и логического анализа использованы в процессе исследования научной проблематики касательно улучшения управления маркетинговой деятельностью предприятий. Определены основные пути совершенствования управления маркетинговой деятельностью отечественных предприятий.
EN: The article is devoted to questions of improvement of management of marketing activity. The theoretical and methodological bases of the research are the fundamental positions of modern economic science, the works of domestic and foreign scientists. On the basis of the generalization of scientific works, an analysis of the state of marketing introduction into the activities of domestic enterprises was conducted. The methods of theoretical generalization and logical analysis are used in the process of studying scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises. The main ways of improving the management of marketing activities of domestic enterprises are determined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1796
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/29.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko.pdf177,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.