Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, Ліна Петрівна-
dc.contributor.authorАртеменко, Лина Петровна-
dc.contributor.authorArtemenko, Lina-
dc.contributor.authorДемченко, Павло Олександрович-
dc.contributor.authorДемченко, Павел Александрович-
dc.contributor.authorDemchenko, Pavlo-
dc.date.accessioned2019-10-29T11:51:45Z-
dc.date.available2019-10-29T11:51:45Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/29.pdf-
dc.identifier.citationАртеменко Л. П. Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Л. П. Артеменко, П. О. Демченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 160-163.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1796-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено питанням удосконалення управління маркетинговою діяльністю. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. На основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність вітчизняних підприємств. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано в процесі дослідження наукової проблематики щодо покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств. Окреслено основні шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю вітчизняних підприємств.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена вопросам совершенствования управления маркетинговой деятельностью. Теоретической и методологической основой исследования являются фундаментальные положения современной экономической науки, труды отечественных и зарубежных ученых. На основе обобщения научных работ проведен анализ состояния внедрения маркетинга в деятельность отечественных предприятий. Методы теоретического обобщения и логического анализа использованы в процессе исследования научной проблематики касательно улучшения управления маркетинговой деятельностью предприятий. Определены основные пути совершенствования управления маркетинговой деятельностью отечественных предприятий.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to questions of improvement of management of marketing activity. The theoretical and methodological bases of the research are the fundamental positions of modern economic science, the works of domestic and foreign scientists. On the basis of the generalization of scientific works, an analysis of the state of marketing introduction into the activities of domestic enterprises was conducted. The methods of theoretical generalization and logical analysis are used in the process of studying scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises. The main ways of improving the management of marketing activities of domestic enterprises are determined-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectуправление маркетинговой деятельностьюen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmanagement of marketing activityen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleСучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємствіen_US
dc.title.alternativeСовременные подходы к управлению маркетинговой деятельностью на предприятииen_US
dc.title.alternativeModern approaches to management of marketing activities in the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko.pdf177,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.