Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішук, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorМишук, Екатерина Николаевна-
dc.contributor.authorMishuk, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-03-15T10:58:09Z-
dc.date.available2019-03-15T10:58:09Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/103215-
dc.identifier.citationМішук К. М. Технологія відновлення експлуатаційної придатності бітумно-руберойдового покриття / К. М. Мішук // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2017. - № 1. - С. 80-84en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/181-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Наведено аналіз існуючих технологій відновлення експлуатаційної придатності бітумно-руберойдового покриття, який дозволив виявити їх недоліки; запропоновано шляхи вирішення проблем і висвітлено результати проведених досліджень. По-перше, існуюче бітумно-руберойдове покриття має певний залишковий гідроізолювальний ресурс, який може бути ефективно використаний. По-друге, фізичний стан ремонтованого покриття має різні види дефектів і пошкоджень, без належного усунення яких складно забезпечити потрібний кінцевий результат. Нанесення додаткових шарів в умовах зволожених нижніх шарів та інших дефектів сприяє їх консервуванню і прискореній втраті експлуатаційної придатності [2]. Усунення названих факторів впливу може становити до 40−50 % вартості усіх робіт, а їх наявність не дозволяє забезпечити потрібну ефективність кінцевих результатів за показниками довговічності, надійності, вартості. Тому проблема зводиться до пошуку шляхів досягнення більших термінів післяремонтної експлуатації з одночасним зниженням витратних показників [4]. Мета дослідження − розроблення технологічних рішень відновлення експлуатаційної придатності покрівельного покриття із застосуванням безрулонних технологій на принципах зниження до мінімуму впливу негативних факторів та максимально можливого використання та підсилення залишкового гідроізолювального ресурсу покриття за рахунок застосування спеціальних просочувально-насичувальних композицій. Можливості таких композицій мають базуватися на здатності глибоко проникати в товщу бітумно-руберойдового килима та відновлювати втрачені ним компоненти та додатковими модифікувальними добавками надати підвищеної водонепроникності. Висновок. Результати дослідження можуть бути упроваджені в практику ремонтно-відновних робіт м’яких покрівельних покрить будівель і споруд.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Приведен анализ существующих технологий восстановления эксплуатационной пригодности битумно-рубероидного покрытия, который позволил выявить их недостатки; предложены пути решения проблем и освещены результаты проведенных исследований. Во-первых, существующее битумно-рубероидное покрытие имеет определенный остаточный гидроизолирующий ресурс, который может быть эффективно использован. Во-вторых, физическое состояние ремонтируемого покрытия имеет различные виды дефектов и повреждений, без надлежащего устранения которых сложно обеспечить необходимые конечные результаты. Нанесение дополнительных слоев в условиях увлажненности нижних слоев и других дефектов способствует их консервированию и ускоренной потере эксплуатационной пригодности [2]. Устранение названных факторов воздействия может составлять до 40−50 % стоимости всех работ, а их наличие не позволяет обеспечить нужную эффективность конечных результатов по показателям долговечности, надежности, стоимости. Поэтому проблема сводится к поиску путей достижения больших сроков послеремонтной эксплуатации с одновременным снижением расходных показателей [4]. Цель исследования − разработка технологических решений восстановления эксплуатационной пригодности кровельного покрытия с использованием безрулонных технологий на принципах снижения до минимума влияния негативных факторов и максимально возможного использования и усиления остаточного гидроизолирующего ресурса покрытия за счет применения специальных пропитывающе-насыщающих композиций. Возможности таких композиций должны базироваться на способности глубоко проникать в толщу битумно-рубероидного ковра и восстанавливать утраченные им компоненты, а также дополнительными модифицирующими добавками придать повышенную водонепроницаемость. Вывод. Результаты исследования могут быть внедрены в практику ремонтно-восстановительных работ мягких кровельных покрытий зданий и сооружений.-
dc.description.abstractEN: Raising of problem. In the article is presented the analysis of the existing technologies for the restoration of the operational usability of bitumen-polymeric carpet, which allowed to identify their disadvantages, suggested ways to solve problems and highlighted the results of the studies. Firstly, existing bitumen-ruberoid carpet has a residual hydro insulating capacity that can be effectively used. Secondly, the physical condition of the repaired carpet has different types of defects and damage without the proper removal of which is difficult to ensure the desired outcome. The applying of additional layers in conditions of moistening of the lower layers and other defects contributes to their conservation and accelerated loss of operational integrity.Removal of these impacts can be up to 40–50 % of all work, can not provide the required effectiveness outcomes in terms of durability, reliability and cost. Therefore the problem is to find ways to achieve a longer after repairing operation with simultaneous reduction of consumables indicators. Purpose of the study is to develop technological solutions serviceability restoration of roofing using unrolling technologies on the principles to minimize the impact of negative factors and the maximum possible use and strengthen the remaining hydro potential of the insulating coating through the use of special impregnating – saturating compositions. Features such compositions are based on the ability to deeply penetrate the thick bitumen-ruberoid carpet and restore his lost components and provide increased water resistance.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбітумно-руберойдове покриттяen_US
dc.subjectмастикаen_US
dc.subjectемульсіїen_US
dc.subjectпросочувально-насичувальна композиціяen_US
dc.subjectадгезіяen_US
dc.subjectпневморозпиленняen_US
dc.subjectбітумно-полімерний шарen_US
dc.subjectбезрулонний ремонтen_US
dc.subjectбитумно-рубероидное покрытиеen_US
dc.subjectмастикаen_US
dc.subjectэмульсииen_US
dc.subjectпроникающе-насыщающая композицияen_US
dc.subjectадгезияen_US
dc.subjectпневмораспылениеen_US
dc.subjectбитумно-полимерная композицияen_US
dc.subjectбезрулонный ремонтen_US
dc.subjectbitumen-ruberoid carpeten_US
dc.subjectsealanten_US
dc.subjectemulsionsen_US
dc.subjectcompositionen_US
dc.subjectadhesionen_US
dc.subjectpneumaticen_US
dc.subjectbitumen-polymeric layeren_US
dc.subjectrepairen_US
dc.titleТехнологія відновлення експлуатаційної придатності бітумно-руберойдового покриттяen_US
dc.title.alternativeТехнология восстановления эксплуатационной пригодности битумно-рубероидного покрытияen_US
dc.title.alternativeTechnology of repairing operational suitability bitumen-ruberoid carpeten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myshuk.pdf414,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.