Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1827
Назва: Стратегії розвитку медійного бізнесу згідно з економічними особливостями виробництва медіапродуктів
Інші назви: Стратегии развития медийного бизнеса согласно экономическим особенностям производства медиапродуктов
Media business development strategies in compliance with the economic features of the media products production
Автори: Шевченко, Інна Бориславівна
Шевченко, Инна Бориславовна
Shevchenko, Inna
Ключові слова: стратегія медіабізнесу
медіапродукти
економічні особливості
ціноутворення
вартість
стратегия медиабизнеса
медиапродукты
экономические особенности
ценообразование
стоимость
media business strategy
media products
economic features
pricing
cost
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Шевченко І. Б. Стратегії розвитку медійного бізнесу згідно з економічними особливостями виробництва медіапродуктів / І. Б. Шевченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 242-248.
Короткий огляд (реферат): UK: Формування сучасного інформаційного суспільства, в якому практично кожен може створити власний інформаційний продукт, значною мірою залежить від медійної галузі та стратегій розвитку медіабізнесу. У статті розглянуто загальні напрями формування стратегії для галузі медіабізнесу під час виробництва деяких медіапродуктів.
RU: Формирование современного информационного общества, в котором практически каждый может создать собственный информационный продукт, в значительной мере зависит от медийной отрасли и стратегий развития медиабизнеса. В статье рассмотрены общие направления формирования стратегии для отрасли медиабезнеса при производстве некоторых медиапродуктов.
EN: The formations of a modern information-oriented society in which practically everybody can create own information product largely depends on the media industry and media business development strategies. The article discusses the general directions for strategy formation for the media business industry in the production of certain media products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1827
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/44.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko.pdf200,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.