Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Інна Бориславівна-
dc.contributor.authorШевченко, Инна Бориславовна-
dc.contributor.authorShevchenko, Inna-
dc.date.accessioned2019-11-01T08:57:24Z-
dc.date.available2019-11-01T08:57:24Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/44.pdf-
dc.identifier.citationШевченко І. Б. Стратегії розвитку медійного бізнесу згідно з економічними особливостями виробництва медіапродуктів / І. Б. Шевченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 242-248.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1827-
dc.description.abstractUK: Формування сучасного інформаційного суспільства, в якому практично кожен може створити власний інформаційний продукт, значною мірою залежить від медійної галузі та стратегій розвитку медіабізнесу. У статті розглянуто загальні напрями формування стратегії для галузі медіабізнесу під час виробництва деяких медіапродуктів.en_US
dc.description.abstractRU: Формирование современного информационного общества, в котором практически каждый может создать собственный информационный продукт, в значительной мере зависит от медийной отрасли и стратегий развития медиабизнеса. В статье рассмотрены общие направления формирования стратегии для отрасли медиабезнеса при производстве некоторых медиапродуктов.-
dc.description.abstractEN: The formations of a modern information-oriented society in which practically everybody can create own information product largely depends on the media industry and media business development strategies. The article discusses the general directions for strategy formation for the media business industry in the production of certain media products.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегія медіабізнесуen_US
dc.subjectмедіапродуктиen_US
dc.subjectекономічні особливостіen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectвартістьen_US
dc.subjectстратегия медиабизнесаen_US
dc.subjectмедиапродуктыen_US
dc.subjectэкономические особенностиen_US
dc.subjectценообразованиеen_US
dc.subjectстоимостьen_US
dc.subjectmedia business strategyen_US
dc.subjectmedia productsen_US
dc.subjecteconomic featuresen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectcosten_US
dc.titleСтратегії розвитку медійного бізнесу згідно з економічними особливостями виробництва медіапродуктівen_US
dc.title.alternativeСтратегии развития медийного бизнеса согласно экономическим особенностям производства медиапродуктовen_US
dc.title.alternativeMedia business development strategies in compliance with the economic features of the media products productionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko.pdf200,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.