Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1858
Назва: Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі
Інші назви: Трансформация концепции маркетинга в современных социально-экономическом пространстве
Transformation of marketing concept in the modern social and economic space
Автори: Гомольська, Вікторія Віталіївна
Гомольская, Виктория Витальевна
Homolska, Viktoriia
Ключові слова: індустріальна економіка
постіндустріальна економіка
інформаційна економіка
інноваційна економіка
маркетинг
інформаційний маркетинг
маркетинг інновацій
маркетинг взаємин
холістичний маркетинг
маркетинг персоналу
индустриальная экономика
постиндустриальная экономика
информационная экономика
инновационная экономика
информационный маркетинг
маркетинг инноваций
маркетинг взаимоотношений
холистический маркетинг
маркетинг персонала
industrial economy
postindustrial economy
informational economy
innovational economy
marketing
marketing of innovations
information marketing
interrelations marketing
holistic marketing
personnel marketing
Дата публікації: лип-2018
Бібліографічний опис: Гомольська В. В. Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі / В. В. Гомольська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 11-15.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто питання трансформації маркетингу в сучасному економічному просторі. Виявлено чіткий зв'язок розвитку маркетингу залежно від пріоритетних напрямів економіки. Простежується поетапне зміщення об'єкта і підходів до маркетингу: в індустріальній економіці –виробництво, продукт, збут, потреба; в постіндустріальній економіці – інформація, знання, інновація, персонал, цілісність, людський капітал. Виділено проблемні зони теорії маркетингу: відсутність чіткої класифікації концепцій, видів, інструментів маркетингу і маркетингової діяльності; слабка опрацьованість маркетингу людського капіталу. Окреслено орієнтири подальшого розвитку маркетингу.
RU: В статье рассмотрены вопросы трансформации маркетинга в современном экономическом пространстве. Выявлена четкая связь развития маркетинга в зависимости от приоритетных направлений экономики. Прослеживается поэтапное смещение объекта и подходов к маркетингу: в индустриальной экономике – производство, продукт, сбыт, потребность; в постиндустриальной экономике – информация, знание, инновация, персонал, целостность, человеческий капитал. Выделены проблемные зоны теории маркетинга: отсутствие четкой классификации концепций, видов, инструментов маркетинга и маркетинговой деятельности; слабая проработанность маркетинга человеческого капитала. Определены ориентиры дальнейшего развития маркетинга.
EN: In the article the issues of marketing transformation in the modern economy are investigated. The links between transformation of marketing and change of priority directions of economy are revealed. The phased displacement of marketing objects and approaches is observed: production, product, distribution and demand in the industrial economy, and information, knowledge, innovations, personnel, integrity and human capital in postindustrial economy. The weaknesses of marketing theory such as: lack of clear classification of concepts, types, instruments of marketing, and weak elaboration of human capital marketing, are determined. Further aspects of marketing development are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1858
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Homolska.pdf181,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.