Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГомольська, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorГомольская, Виктория Витальевна-
dc.contributor.authorHomolska, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-11-05T07:45:43Z-
dc.date.available2019-11-05T07:45:43Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf-
dc.identifier.citationГомольська В. В. Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі / В. В. Гомольська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 11-15.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1858-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто питання трансформації маркетингу в сучасному економічному просторі. Виявлено чіткий зв'язок розвитку маркетингу залежно від пріоритетних напрямів економіки. Простежується поетапне зміщення об'єкта і підходів до маркетингу: в індустріальній економіці –виробництво, продукт, збут, потреба; в постіндустріальній економіці – інформація, знання, інновація, персонал, цілісність, людський капітал. Виділено проблемні зони теорії маркетингу: відсутність чіткої класифікації концепцій, видів, інструментів маркетингу і маркетингової діяльності; слабка опрацьованість маркетингу людського капіталу. Окреслено орієнтири подальшого розвитку маркетингу.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены вопросы трансформации маркетинга в современном экономическом пространстве. Выявлена четкая связь развития маркетинга в зависимости от приоритетных направлений экономики. Прослеживается поэтапное смещение объекта и подходов к маркетингу: в индустриальной экономике – производство, продукт, сбыт, потребность; в постиндустриальной экономике – информация, знание, инновация, персонал, целостность, человеческий капитал. Выделены проблемные зоны теории маркетинга: отсутствие четкой классификации концепций, видов, инструментов маркетинга и маркетинговой деятельности; слабая проработанность маркетинга человеческого капитала. Определены ориентиры дальнейшего развития маркетинга.-
dc.description.abstractEN: In the article the issues of marketing transformation in the modern economy are investigated. The links between transformation of marketing and change of priority directions of economy are revealed. The phased displacement of marketing objects and approaches is observed: production, product, distribution and demand in the industrial economy, and information, knowledge, innovations, personnel, integrity and human capital in postindustrial economy. The weaknesses of marketing theory such as: lack of clear classification of concepts, types, instruments of marketing, and weak elaboration of human capital marketing, are determined. Further aspects of marketing development are outlined.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectіндустріальна економікаen_US
dc.subjectпостіндустріальна економікаen_US
dc.subjectінформаційна економікаen_US
dc.subjectінноваційна економікаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінформаційний маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectмаркетинг взаєминen_US
dc.subjectхолістичний маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг персоналуen_US
dc.subjectиндустриальная экономикаen_US
dc.subjectпостиндустриальная экономикаen_US
dc.subjectинформационная экономикаen_US
dc.subjectинновационная экономикаen_US
dc.subjectинформационный маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийen_US
dc.subjectхолистический маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг персоналаen_US
dc.subjectindustrial economyen_US
dc.subjectpostindustrial economyen_US
dc.subjectinformational economyen_US
dc.subjectinnovational economyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing of innovationsen_US
dc.subjectinformation marketingen_US
dc.subjectinterrelations marketingen_US
dc.subjectholistic marketingen_US
dc.subjectpersonnel marketingen_US
dc.titleТрансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторіen_US
dc.title.alternativeТрансформация концепции маркетинга в современных социально-экономическом пространствеen_US
dc.title.alternativeTransformation of marketing concept in the modern social and economic spaceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Homolska.pdf181,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.