Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1879
Назва: Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків
Інші назви: Роль социальных сетей в формировании новых тенденций в маркетинговой деятельности коммерческих банков
The role of social networks in formation of new trends in marketing activities of commercial banks
Автори: Шевчук, Ірина Богданівна
Шевчук, Ирина Богдановна
Shevchuk, Iryna
Штимпель, І. Б.
Штимпель, И. Б.
Shtympel, I.
Ключові слова: комерційний банк
соціальна мережа
маркетингова діяльність
профіль
веб-сайт
маркетинг у банківській сфері
коммерческий банк
социальная сеть
маркетинговая деятельность
профиль
сайт
маркетинг в банковской сфере
commercial bank
social networking
marketing activity
profile
website, marketing in the banking sector
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Шевчук І. Б. Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків / І. Б. Шевчук, І. Б. Штимпель // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 411-418.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті наведено основні можливості використання соціальних мереж для розвитку банківського бізнесу. Окреслено їх вплив на маркетингову діяльність комерційних банків. Досліджено наповненість інформацією сторінок комерційних банків у соціальних мережах. Сформовано рейтинг топ-10 профілів комерційних банків у соціальних мережах за ступенем охоплення користувачів.
RU: В статье приведены основные возможности использования социальных сетей для развития банковско- го бизнеса. Определено их влияние на маркетинговую деятельность коммерческих банков. Исследована наполненность информацией страниц коммерческих банков в социальных сетях. Сформирован рейтинг топ-10 профилей коммерческих банков в социальных сетях по степени охваченности пользователей.
EN: The article presents the main possibilities of using social networks for the development of banking business. Their influence on marketing activities of commercial banks is outlined. The content of the information on the pages of commercial banks in social networks is researched. The rating of top 10 commercial bank profiles in social networks has been formed according to the coverage of users.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1879
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/74.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.