Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorШевчук, Ирина Богдановна-
dc.contributor.authorShevchuk, Iryna-
dc.contributor.authorШтимпель, І. Б.-
dc.contributor.authorШтимпель, И. Б.-
dc.contributor.authorShtympel, I.-
dc.date.accessioned2019-11-05T12:03:02Z-
dc.date.available2019-11-05T12:03:02Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/74.pdf-
dc.identifier.citationШевчук І. Б. Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків / І. Б. Шевчук, І. Б. Штимпель // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 411-418.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1879-
dc.description.abstractUK: У статті наведено основні можливості використання соціальних мереж для розвитку банківського бізнесу. Окреслено їх вплив на маркетингову діяльність комерційних банків. Досліджено наповненість інформацією сторінок комерційних банків у соціальних мережах. Сформовано рейтинг топ-10 профілів комерційних банків у соціальних мережах за ступенем охоплення користувачів.en_US
dc.description.abstractRU: В статье приведены основные возможности использования социальных сетей для развития банковско- го бизнеса. Определено их влияние на маркетинговую деятельность коммерческих банков. Исследована наполненность информацией страниц коммерческих банков в социальных сетях. Сформирован рейтинг топ-10 профилей коммерческих банков в социальных сетях по степени охваченности пользователей.-
dc.description.abstractEN: The article presents the main possibilities of using social networks for the development of banking business. Their influence on marketing activities of commercial banks is outlined. The content of the information on the pages of commercial banks in social networks is researched. The rating of top 10 commercial bank profiles in social networks has been formed according to the coverage of users.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкомерційний банкen_US
dc.subjectсоціальна мережаen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпрофільen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.subjectмаркетинг у банківській сферіen_US
dc.subjectкоммерческий банкen_US
dc.subjectсоциальная сетьen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectпрофильen_US
dc.subjectсайтen_US
dc.subjectмаркетинг в банковской сфереen_US
dc.subjectcommercial banken_US
dc.subjectsocial networkingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectprofileen_US
dc.subjectwebsite, marketing in the banking sectoren_US
dc.titleРоль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банківen_US
dc.title.alternativeРоль социальных сетей в формировании новых тенденций в маркетинговой деятельности коммерческих банковen_US
dc.title.alternativeThe role of social networks in formation of new trends in marketing activities of commercial banksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.