Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1892
Назва: Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами
Автори: Язвінська, Надія Вікторівна
Язвинская, Надежда Викторовна
Yazvinska, Nadiia
Домашева, Є. А.
Домашева, Е. А.
Domasheva, Ye.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
управління маркетингом
маркетинг
відносини
емоційний клімат
емоційний інтелект
відносини в маркетингу
управління відносинами в маркетингу
управление маркетингом
отношения
эмоциональный климат
эмоциональный интеллект
отношения в маркетинге
управление отношениями в маркетинге
marketing management
marketing control
marketing
relationships
emotional climate
emotional intelligence
relationships in marketing
management of relations in marketing
Дата публікації: лют-2018
Бібліографічний опис: Язвінська Н. В. Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами / Н. В. Язвінська, Є. А. Домашева // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 245-250.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розкрито можливість управління маркетингом через управління відносинами. Для цього доповнено й уточнено понятійний апарат управління відносинами в маркетингу, визначено складники відносин та емоційного інтелекту. Досліджено зв’язок категорій «відносини» і «маркетинг», показано зв'язок емоційного клімату та емоційного інтелекту. Визначено емоційний інтелект як інструмент управління відносинами у цілому й у маркетингу зокрема.
RU: В статье раскрыто возможность управления маркетингом через управление отношениями. Для этого дополнен и уточнен понятийный аппарат управления отношениями в маркетинге, определены составляющие отношений и эмоционального интеллекта. Исследована связь категорий «отношения» и «маркетинг», показана связь эмоционального климата и эмоционального интеллекта. Определен эмоциональный интеллект как инструмент управления отношениями в целом и в маркетинге в частности.
EN: The article reveals the possibility of marketing management through relationship management. Therefore, the conceptual framework for managing relations in marketing was added and refined, the components of the relationship and emotional intelligence have been defined. The authors investigated the connection between «relationship» and «marketing», shows the connection between the emotional climate and emotional intelligence. Emotional intelligence is defined as a tool for managing relationships in general and in marketing in particular.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1892
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/43.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yazvinska.pdf324,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.