Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзвінська, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorЯзвинская, Надежда Викторовна-
dc.contributor.authorYazvinska, Nadiia-
dc.contributor.authorДомашева, Є. А.-
dc.contributor.authorДомашева, Е. А.-
dc.contributor.authorDomasheva, Ye.-
dc.date.accessioned2019-11-06T09:41:47Z-
dc.date.available2019-11-06T09:41:47Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/43.pdf-
dc.identifier.citationЯзвінська Н. В. Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами / Н. В. Язвінська, Є. А. Домашева // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 245-250.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1892-
dc.description.abstractUK: У статті розкрито можливість управління маркетингом через управління відносинами. Для цього доповнено й уточнено понятійний апарат управління відносинами в маркетингу, визначено складники відносин та емоційного інтелекту. Досліджено зв’язок категорій «відносини» і «маркетинг», показано зв'язок емоційного клімату та емоційного інтелекту. Визначено емоційний інтелект як інструмент управління відносинами у цілому й у маркетингу зокрема.en_US
dc.description.abstractRU: В статье раскрыто возможность управления маркетингом через управление отношениями. Для этого дополнен и уточнен понятийный аппарат управления отношениями в маркетинге, определены составляющие отношений и эмоционального интеллекта. Исследована связь категорий «отношения» и «маркетинг», показана связь эмоционального климата и эмоционального интеллекта. Определен эмоциональный интеллект как инструмент управления отношениями в целом и в маркетинге в частности.-
dc.description.abstractEN: The article reveals the possibility of marketing management through relationship management. Therefore, the conceptual framework for managing relations in marketing was added and refined, the components of the relationship and emotional intelligence have been defined. The authors investigated the connection between «relationship» and «marketing», shows the connection between the emotional climate and emotional intelligence. Emotional intelligence is defined as a tool for managing relationships in general and in marketing in particular.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвідносиниen_US
dc.subjectемоційний кліматen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectвідносини в маркетингуen_US
dc.subjectуправління відносинами в маркетингуen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectотношенияen_US
dc.subjectэмоциональный климатen_US
dc.subjectэмоциональный интеллектen_US
dc.subjectотношения в маркетингеen_US
dc.subjectуправление отношениями в маркетингеen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing controlen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectrelationshipsen_US
dc.subjectemotional climateen_US
dc.subjectemotional intelligenceen_US
dc.subjectrelationships in marketingen_US
dc.subjectmanagement of relations in marketingen_US
dc.titleУправління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yazvinska.pdf324,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.