Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
Title: Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків
Other Titles: Психологическое воздействие рекламы на поведение подростков
Psychological influence of advertising on the behavior of teens
Authors: Буторіна, Вероніка Борисівна
Буторина, Вероника Борисовна
Butorina, Veronika
Keywords: підліток
психологічний вплив
свідомість
емоція
мотив
поведінка
підсвідомість
ембієнт-маркетинг
реклама
подросток
психологическое влияние
сознание
эмоция
поведение
подсознание
реклама
эмбиент-маркетинг
teenager
psychological effect
consciousness
emotion
motive
behavior
subconscious
advertising
ambient marketing.
Issue Date: Dec-2018
Citation: Буторіна В. Б. Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків / В. Б. Буторіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 128-131.
Abstract: UK: У статті показано зв'язок психологічних та особистісних характеристик підлітків зі сприйняттям ними реклами. Визначено чотири етапи психологічного впливу реклами на вибрану цільову аудиторію. Систематизовано вплив хибних життєвих установок на поведінку. Сформульовано рекомендації для старшого покоління щодо недопущення та нівелювання негативного впливу рекламу на підлітків.
RU: В статье показана связь психологических и личностных характеристик подростков с восприятием ими рекламы. Определены четыре этапа психологического влияния рекламы на выбранную целевую аудиторию. Систематизировано влияние ошибочных жизненных установок на поведение. Сформулированы рекомендации для старшего поколения по недопущению и нивелированию негативного влияния рекламы на подростков.
EN: The article shows the connection of psychological and personality characteristics of teens with their perception of advertising. There are four stages of psychological influence of advertising on the selected target audience. The influence of false aspirations on behavior is systematized. Recommendations for the older generation for prevention and equalization of the negative influence of advertising on teens are formulated.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/25.pdf
Appears in Collections:№ 6 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Butorina.pdf196,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.