Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуторіна, Вероніка Борисівна-
dc.contributor.authorБуторина, Вероника Борисовна-
dc.contributor.authorButorina, Veronika-
dc.date.accessioned2019-11-12T08:30:13Z-
dc.date.available2019-11-12T08:30:13Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/25.pdf-
dc.identifier.citationБуторіна В. Б. Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків / В. Б. Буторіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 128-131.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934-
dc.description.abstractUK: У статті показано зв'язок психологічних та особистісних характеристик підлітків зі сприйняттям ними реклами. Визначено чотири етапи психологічного впливу реклами на вибрану цільову аудиторію. Систематизовано вплив хибних життєвих установок на поведінку. Сформульовано рекомендації для старшого покоління щодо недопущення та нівелювання негативного впливу рекламу на підлітків.en_US
dc.description.abstractRU: В статье показана связь психологических и личностных характеристик подростков с восприятием ими рекламы. Определены четыре этапа психологического влияния рекламы на выбранную целевую аудиторию. Систематизировано влияние ошибочных жизненных установок на поведение. Сформулированы рекомендации для старшего поколения по недопущению и нивелированию негативного влияния рекламы на подростков.-
dc.description.abstractEN: The article shows the connection of psychological and personality characteristics of teens with their perception of advertising. There are four stages of psychological influence of advertising on the selected target audience. The influence of false aspirations on behavior is systematized. Recommendations for the older generation for prevention and equalization of the negative influence of advertising on teens are formulated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідлітокen_US
dc.subjectпсихологічний впливen_US
dc.subjectсвідомістьen_US
dc.subjectемоціяen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectпідсвідомістьen_US
dc.subjectембієнт-маркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectподростокen_US
dc.subjectпсихологическое влияниеen_US
dc.subjectсознаниеen_US
dc.subjectэмоцияen_US
dc.subjectповедениеen_US
dc.subjectподсознаниеen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectэмбиент-маркетингen_US
dc.subjectteenageren_US
dc.subjectpsychological effecten_US
dc.subjectconsciousnessen_US
dc.subjectemotionen_US
dc.subjectmotiveen_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectsubconsciousen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectambient marketing.en_US
dc.titleПсихологічний вплив реклами на поведінку підлітківen_US
dc.title.alternativeПсихологическое воздействие рекламы на поведение подростковen_US
dc.title.alternativePsychological influence of advertising on the behavior of teensen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butorina.pdf196,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.