Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
Назва: Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків
Інші назви: Психологическое воздействие рекламы на поведение подростков
Psychological influence of advertising on the behavior of teens
Автори: Буторіна, Вероніка Борисівна
Буторина, Вероника Борисовна
Butorina, Veronika
Ключові слова: підліток
психологічний вплив
свідомість
емоція
мотив
поведінка
підсвідомість
ембієнт-маркетинг
реклама
подросток
психологическое влияние
сознание
эмоция
поведение
подсознание
реклама
эмбиент-маркетинг
teenager
psychological effect
consciousness
emotion
motive
behavior
subconscious
advertising
ambient marketing.
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Буторіна В. Б. Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків / В. Б. Буторіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 128-131.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті показано зв'язок психологічних та особистісних характеристик підлітків зі сприйняттям ними реклами. Визначено чотири етапи психологічного впливу реклами на вибрану цільову аудиторію. Систематизовано вплив хибних життєвих установок на поведінку. Сформульовано рекомендації для старшого покоління щодо недопущення та нівелювання негативного впливу рекламу на підлітків.
RU: В статье показана связь психологических и личностных характеристик подростков с восприятием ими рекламы. Определены четыре этапа психологического влияния рекламы на выбранную целевую аудиторию. Систематизировано влияние ошибочных жизненных установок на поведение. Сформулированы рекомендации для старшего поколения по недопущению и нивелированию негативного влияния рекламы на подростков.
EN: The article shows the connection of psychological and personality characteristics of teens with their perception of advertising. There are four stages of psychological influence of advertising on the selected target audience. The influence of false aspirations on behavior is systematized. Recommendations for the older generation for prevention and equalization of the negative influence of advertising on teens are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/25.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butorina.pdf196,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.