Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1941
Назва: | Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах |
Інші назви: | Управление процессом реализации продукции в аграрных предприятиях Managing the process of realization of production agricultural enterprises |
Автори: | Кравченко, Микола Володимирович Кравченко, Николай Владимирович Kravchenko, Mykola Моренко, М. Є. Моренко, М. Е. Morenko, M. |
Ключові слова: | аграрне підприємство реалізація контроль продукція управління фактори аграрное предприятие реализация продукция управление факторы the agricultural enterprise implementation monitoring production management factors |
Дата публікації: | вер-2017 |
Бібліографічний опис: | Кравченко М. В. Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах / М. В. Кравченко, М. Є. Моренко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 223-226. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті розглянуто організаційно-методичні основи управління процесом реалізації продукції, яке передбачає здійснення низки заходів, що сприятимуть підвищенню ціни реалізації, а відповідно – і збільшенню розмірів доходів від реалізації. Це дає можливість встановити потребу в реалізації коштів, вкладених
у процес постачання та перетворених на готову продукцію у процесі виробництва, які повертаються
у склад оборотних активів аграрного підприємства. RU: В статье рассмотрены организационно-методические основы управления процессом реализации продукции, которое предусматривает осуществление ряда мероприятий, способствующих повышению цены реализации, а соответственно – и увеличению размеров доходов от реализации. Это дает возможность установить потребность в реализации средств, вложенных в процесс поставки и преобразованных в готовую продукцию в процессе производства, которые возвращаются в состав оборотных активов аграрного предприятия. EN: This article considers the organizational – methodical bases of management of process of sale of goods, which provides for the implementation of a number of activities that will enhance the sales price, and, consequently, increase the size of the revenues. This gives the opportunity to establish a need for implementation funds that have been invested in the delivery process and are converted into finished products in the production process, return to the composition of current assets of agricultural enterprises |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1941 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/41.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kravchenko.pdf | 283,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.