Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorКравченко, Николай Владимирович-
dc.contributor.authorKravchenko, Mykola-
dc.contributor.authorМоренко, М. Є.-
dc.contributor.authorМоренко, М. Е.-
dc.contributor.authorMorenko, M.-
dc.date.accessioned2019-11-12T12:40:39Z-
dc.date.available2019-11-12T12:40:39Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/41.pdf-
dc.identifier.citationКравченко М. В. Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах / М. В. Кравченко, М. Є. Моренко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 223-226.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1941-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто організаційно-методичні основи управління процесом реалізації продукції, яке передбачає здійснення низки заходів, що сприятимуть підвищенню ціни реалізації, а відповідно – і збільшенню розмірів доходів від реалізації. Це дає можливість встановити потребу в реалізації коштів, вкладених у процес постачання та перетворених на готову продукцію у процесі виробництва, які повертаються у склад оборотних активів аграрного підприємства.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены организационно-методические основы управления процессом реализации продукции, которое предусматривает осуществление ряда мероприятий, способствующих повышению цены реализации, а соответственно – и увеличению размеров доходов от реализации. Это дает возможность установить потребность в реализации средств, вложенных в процесс поставки и преобразованных в готовую продукцию в процессе производства, которые возвращаются в состав оборотных активов аграрного предприятия.-
dc.description.abstractEN: This article considers the organizational – methodical bases of management of process of sale of goods, which provides for the implementation of a number of activities that will enhance the sales price, and, consequently, increase the size of the revenues. This gives the opportunity to establish a need for implementation funds that have been invested in the delivery process and are converted into finished products in the production process, return to the composition of current assets of agricultural enterprises-
dc.language.isouken_US
dc.subjectаграрне підприємствоen_US
dc.subjectреалізаціяen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectфакториen_US
dc.subjectаграрное предприятиеen_US
dc.subjectреализацияen_US
dc.subjectпродукцияen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectфакторыen_US
dc.subjectthe agricultural enterpriseen_US
dc.subjectimplementationen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.subjectproductionen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.titleУправління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствахen_US
dc.title.alternativeУправление процессом реализации продукции в аграрных предприятияхen_US
dc.title.alternativeManaging the process of realization of production agricultural enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.pdf283,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.