Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, Сергій Георгіевич-
dc.contributor.authorНездойминов, Сергей Георгиевич-
dc.contributor.authorNezdoiminov, Serhii-
dc.contributor.authorБедрадіна, Ганна Костянтинівна-
dc.contributor.authorБедрадина, Анна Костянтиновна-
dc.contributor.authorBedradina, Hanna-
dc.contributor.authorСамойленко, Діана Миколаївна-
dc.contributor.authorСамойленко, Диана Николаевна-
dc.contributor.authorSamoilenko, Diana-
dc.date.accessioned2019-11-19T09:33:37Z-
dc.date.available2019-11-19T09:33:37Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/52.pdf-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства / С. Г. Нездоймінов, Г. К. Бедрадіна, Д. М. Самойленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 284-288.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2020-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів маркетингового аналізу діяльності підприємств готельного господарства в сучасних умовах конкурентного ринку. Проаналізовано зміст та специфічні особливості маркетингового аналізу в сфері готельного господарства. Сформульовано основні завдання маркетингового аналізу та розглянуто його види. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингового аналізу на підприємствах сфери гостинності. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних інструментів маркетингового аналізу в умовах глобалізації ринку готельних послуг та підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена исследованию теоретических аспектов маркетингового анализа в деятельности предприятий гостиничного хозяйства в современных условиях конкурентного рынка. Проанализировано содержание и специфические особенности маркетингового анализа в сфере гостиничного хозяйства. Сформулированы основные задачи маркетингового анализа и рассмотрены его виды. Даны рекомендации по совершенствованию маркетингового анализа на предприятиях сферы гостеприимства. Обоснована необходимость внедрения современных инструментов маркетингового анализа в условиях глобализации рынка гостиничных услуг и повышения эффективности менеджмента на предприятиях гостиничного хозяйства.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the research of theoretical aspects of marketing analysis in the activity of hotel enterprises in the modern conditions of a competitive market. The content and specific features of marketing analysis in the hotel industry are analyzed. The main tasks of marketing analysis are formulated and its types are considered. Recommendations for improving marketing analysis at hospitality enterprises are given. The necessity of introduction of modern tools of the marketing analysis in the conditions of globalization of the market of hotel services and increase of efficiency of management at the enterprises of a hotel economy is grounded.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваen_US
dc.subjectгостиничное хозяйствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговый анализen_US
dc.subjectрынок гостиничных услугen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегия предприятияen_US
dc.subjecthotel economyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseen_US
dc.subjectthe market of hotel servicesen_US
dc.titleНауково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваen_US
dc.title.alternativeНаучно-теоретические аспекты маркетингового анализа в сфере гостиничного хозяйстваen_US
dc.title.alternativeScientific and theoretical bases of marketing analysis in the sphere of hotel businessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nezdoiminov.pdf178,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.