Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлефіренко, Олег Михайлович-
dc.contributor.authorОлефиренко, Олег Михайлович-
dc.contributor.authorOlefirenko, Oleh-
dc.contributor.authorШевлюга, Олена Геннадіївна-
dc.contributor.authorШевлюга, Елена Геннадиевна-
dc.contributor.authorShevliuha, Olena-
dc.date.accessioned2019-11-19T09:46:58Z-
dc.date.available2019-11-19T09:46:58Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/53.pdf-
dc.identifier.citationОлефіренко О. М. Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства / О. М. Олефіренко, О. Г. Шевлюга // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 289-294.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2021-
dc.description.abstractUK: У статті запропоновано схему організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівних підприємств. Подано авторське визначення управління збутом у системі комерціалізації інновацій. Детально охарактеризовані складові елементи та підсистеми механізму. Розглянуто функції та принципи формування механізму. Розглянуто методи удосконалення збутової діяльності підприємств.en_US
dc.description.abstractRU: В статье предложена схема организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительных предприятий. Представлено авторское определение управления сбытом в системе коммерциализации инноваций. Подробно охарактеризованы составляющие элементы и подсистемы механизма. Рассмотрены функции и принципы формирования механизма. Рассмотрены методы совершенствования сбытовой деятельности предприятий.-
dc.description.abstractEN: The scheme of organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations commercialization of machine-building enterprises is offered in the article. The author's definition of sales management in the system of innovations commercialization is presented. The components and subsystem of the mechanism are described in details. The functions and principles of forming the mechanism are considered. The methods of sales activity improvement of enterprises are considered.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectкомерціалізаціяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectкоммерциализацияen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectорганизационно-экономический механизмen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectcommercializationen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectorganizational and economic mechanismen_US
dc.titleСкладові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємстваen_US
dc.title.alternativeСоставляющие элементы организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительного предприятияen_US
dc.title.alternativeComposition elements of the organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations comercialization of machine-building enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olefirenko.pdf290,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.