Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстік, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorУстик, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorUstik, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-11-22T09:58:51Z-
dc.date.available2019-11-22T09:58:51Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/70.pdf-
dc.identifier.citationУстік Т. В. Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств / Т. В. Устік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 386-392.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2049-
dc.description.abstractUK: У статті здійснено ідентифікацію впливу стадій життєвого циклу на формування маркетингової стратегії підприємства, розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Визначено, яку застосовувати стратегію у подальшому для розвитку кожної товарної групи в аграрному підприємстві.en_US
dc.description.abstractRU: В статье осуществлена идентификация влияния стадий жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии предприятия, рассмотрены маркетинговые стратегии роста, предусматривающие увеличение объемов продаж, прибыли, доли рынка, размера предприятия, уменьшение себестоимости. Определено, какую применять стратегию в дальнейшем для развития каждой товарной группы в аграрном предприятии.-
dc.description.abstractEN: The article identifies the influence of life cycle stages on the formation of the marketing strategy of the enterprise, considers the marketing strategies of growth, which include increase of sales volumes, profit, market share, size of the enterprise, decrease of the cost price. It is determined which strategy to apply in the future for the development of each product group in the agrarian enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectжиттєвий циклen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectаграрні підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectжизненный циклen_US
dc.subjectаграрные предприятияen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectlife cycleen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectagribusinessen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleІдентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємствen_US
dc.title.alternativeИдентификация влияния состояния жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии аграрных предприятийen_US
dc.title.alternativeIdentification of the influence of the state of the life cycle on the formation of the marketing strategy of agricultural enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ustik.pdf289,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.