Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2051
Title: Формування корпоративної культури в межах соціально-трудових відносин
Other Titles: Формирование корпоративной культуры в рамках социально-трудовых отношений
Formation of corporate culture within social and labor relations
Authors: Федотова, Тетяна Анатоліївна
Федотова, Татьяна Анатольевна
Fedotova, Tetiana
Цуріков, Кирило Сергійович
Цуриков, Кирилл Сергеевич
Tsurikov, Kyrylo
Keywords: корпоративна культура
цінності
організаційна культура
комунікаційні канали
внутрішні канали
зовнішні канали
функції
успішність реалізації
діагностика успішності
корпоративная культура
ценности
организационная культура
коммуникационные каналы
внутренние каналы
внешние каналы
функции
успешность реализации
диагностика успешности
corporate culture
values
organizational culture
communication channels
internal channels
external channels
implementation success
diagnostics of success
functions
Issue Date: Dec-2018
Citation: Федотова Т. А. Формування корпоративної культури в межах соціально-трудових відносин / Т. А. Федотова, К. С. Цуріков // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 398-402.
Abstract: UK: Розглянуто значущість розвитку корпоративної культури в організації та її функції. Визначено внутрішні і зовнішні комунікаційні канали проведення корпоративної культури та їх цілі. Для оцінки успішності реалізації корпоративної культури в компанії необхідно проводити її діагностику, у зв’язку з чим встановлено її критерії.
RU:Рассмотрена значимость развития корпоративной культуры в организации и ее функции. Определены внутренние и внешние коммуникационные каналы проведения корпоративной культуры и их цели. Для оценки успешности реализации корпоративной культуры в компании необходимо проводить ее диагностику, в связи с чем установлены ее критерии.
EN: The significance of development of corporate culture in organization and its functions is considered. The internal and external communication channels of corporate culture and their purpose are determined. In order to assess the success of corporate culture implementation in the company it is necessary to carry out its diagnostics, in connection with which its criteria are established.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2051
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/72.pdf
Appears in Collections:№ 6 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedotova.pdf277,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.