Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorХарченко, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorKharchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorЗеленська, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorЗеленськая, Яна Владимировна-
dc.contributor.authorZelenska, Yana-
dc.date.accessioned2019-11-25T11:53:51Z-
dc.date.available2019-11-25T11:53:51Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/75.pdf-
dc.identifier.citationХарченко Т. О. Теоретичні аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах діючих глобалізаційних трансформацій / Т. О. Харченко, Я. В. Зеленська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 416-419.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2054-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто ключові аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств з урахуванням діючих трансформаційних процесів зовнішнього та внутрішнього середовища їх функціонування. Досліджено коло проблемних питань, котрі здійснюють негативний вплив на обґрунтування стратегії ЗЕД, та визначено порядок її розроблення та впровадження, що забезпечить підприємству вихід на зовнішній ринок та закріплення позицій на ньому.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены ключевые характеристики стратегии внешнеэкономической деятельности (ВЭД) предприятий, которые формируются под влиянием действующих трансформационных процессов внешней и внутренней среды их функционирования. Исследован круг вопросов, которые негативно влияют на обоснование стратегии ВЭД, определен порядок ее разработки и внедрения для увеличения возможностей предприятия при выходе на внешний рынок и укрепления позиций на нем.-
dc.description.abstractEN: The article dispersed the key aspects of forming of the strategy of foreign economic activity of the enterprise are considered taking into account the current ones of the transformational processes of the external and internal environment of the functioning of enterprises. It analyzed of actual problem issues, which have a negative influence of the substantiation of the strategy of foreign economic activity. The procedure of development and implementation the strategy, which will provide the enterprise access to the foreign market and consolidate the positions on it was determine.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectстратегія зовнішньоекономічної діяльностіen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectфактори впливуen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectстратегическое управлениеen_US
dc.subjectстратегия внешнеэкономической деятельностиen_US
dc.subjectвнешний рынокen_US
dc.subjectфакторы влиянияen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectthe strategy of foreign economic activityen_US
dc.subjectthe external marketen_US
dc.subjectfactors of influenceen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.titleТеоретичні аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах діючих глобалізаційних трансформаційen_US
dc.title.alternativeТеоретические аспекты формирования стратегии внешнеэкономической деятельности предприятия в условиях действующих глобализационных трансформацийen_US
dc.title.alternativeTheoretical aspects of the formation of the strategy of foreign economic activity of the enterprise in conditions of active globalization transformationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko.pdf172,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.