Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльшевський, Владзімеж-
dc.contributor.authorОльшевский, Владзимеж-
dc.contributor.authorOlshevskyi, Vladzimezh-
dc.date.accessioned2019-11-27T11:36:02Z-
dc.date.available2019-11-27T11:36:02Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/91.pdf-
dc.identifier.citationОльшевський Владзімеж Теоретико-методологічний підхід до категорії «освіта для дорослих» в Україні / Владзімеж Ольшевський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 517-521.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2079-
dc.description.abstractUK: У статті автором розглянуто концепцію освіти для дорослих через призму післядипломної освіти. З одного боку, автор вказує на ототожнення цього поняття із категорією «післядипломна освіта», а з другого – поєднує освіту для дорослих із післявишівською освітою, підвищенням кваліфікації, неперервною освітою, освітою впродовж життя (lifelong education) тощо. Автором зроблено висновок, що у структурі послуг, що надаються підрозділами післядипломної освіти у вітчизняних вищих навчальних закладах, в Україні переважає надання другої вищої освіти. Незважаючи на те, що післядипломна освіта створює умови для постійного розвитку особистості, дає змогу подолати розрив між здобутими у вищому навчальному закладі знаннями та новими вимогами сьогодення, автором доведено, що Україна не має системи освіти для дорослих у загальновідомому розумінні, оскільки вона не повністю виконує функції неперервної освіти.en_US
dc.description.abstractRU: В статье автором рассмотрена концепция образования для взрослых через призму последипломного образования. С одной стороны, автор указывает на отождествление этого понятия с категорией «последипломное образование», а с другой – объединяет образование для взрослых с послевузовским образованием, повышением квалификации, непрерывным образованием, образованием в течение жизни (lifelong education) и др. Автором сделан вывод, что в структуре услуг, предоставляемых подразделениями последипломного образования в отечественных высших учебных заведениях, в Украине преобладает предоставление второго высшего образования. Несмотря на то, что последипломное образование создает условия для постоянного развития личности, позволяет преодолеть разрыв между полученными в вузе знаниями и новыми требованиями современности, автором доказано, что Украина не имеет системы образования для взрослых в общеизвестном смысле, поскольку она не полностью выполняет функции непрерывного образования-
dc.description.abstractEN: In the scientific article the concept of adult education through the prism of postgraduate education is considered by the author. On the one hand, the author points to the identification of this concept with the category postgraduate education, and on the other hand, it combines education for adults with post-graduate education, advanced training, lifelong education etc. The author concludes that in the structure of services provided by postgraduate education units in state higher education institutions, the provision of the second higher education is dominant in Ukraine. Despite the fact that postgraduate education creates conditions for the continuous development of the individual, it allows to overcome the gap between the knowledge acquired in higher educational institutions and the new requirements of the present. It is proved by the author that Ukraine does not have a system of education for adults in the general sense, since it does not fully perform the functions lifelong education education.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectосвіта для дорослихen_US
dc.subjectпіслядипломна освітаen_US
dc.subjectконцепція освітиen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectнеперервна освітаen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectобразование для взрослыхen_US
dc.subjectпоследипломное образованиеen_US
dc.subjectконцепция образованияen_US
dc.subjectповышения квалификацииen_US
dc.subjectнепрерывное образованиеen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectpostgraduate educationen_US
dc.subjectconcept of educationen_US
dc.subjectadvanced trainingen_US
dc.subjectlifelong education.en_US
dc.titleТеоретико-методологічний підхід до категорії «освіта для дорослих» в Україніen_US
dc.title.alternativeТеоретико-методологический подход к категории «образование для взрослых» в Украинеen_US
dc.title.alternativeTheoretical-methodological approach to category “education for adults” in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olshevskyi.pdf177,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.