Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorБила, Ирина Сергеевна-
dc.contributor.authorBila, Iryna-
dc.contributor.authorНасікан, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorНасикан, Нина Ивановна-
dc.contributor.authorNasikan, Nina-
dc.date.accessioned2019-12-05T08:18:35Z-
dc.date.available2019-12-05T08:18:35Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationБіла І. С. Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу / І. С. Біла, Н. І. Насікан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 106-109.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2139-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам розвитку корпоративної культури як складника соціальної відповідальності бізнесу. Автори визначають зміст корпоративної культури, її етапи та принципи організації на підприємстві. Проаналізовано стан розвитку корпоративної культури в Україні, виділено низку проблем її поширення у вітчизняній економіці. Останнє засвідчує необхідність перебудови українськогомислення у бік переходу до посилення ролі особистості, певної відповідальності за себе, свої вчинки, ініціативи в своїй діяльності. У статті пропонуються заходи, спрямовані на розвиток і зміцнення корпоративної культури.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена теоретическим и практическим аспектам развития корпоративной культуры как составляющей социальной ответственности бизнеса. Авторы определяют содержание корпоративной культуры, ее этапы и принципы организации на предприятии. Проанализировано состояние развития корпоративной культуры в Украине, выделен ряд проблем ее распространения в отечественной экономике. Послед- нее свидетельствует о необходимости перестройки украинского мышления в сторону перехода к усилению роли личности, определенной ответственности за себя, свои поступки, инициативы в своей деятельности. В статье предлагаются меры, направленные на развитие и укрепление корпоративной культуры.-
dc.description.abstractEN: This article is devoted to theoretical and practical aspects of the development of corporate culture as a component of social responsibility of business. The authors determine the content of the corporate culture, its stages and principles of organization in the enterprise. The state of development of corporate culture in Ukraine is analyzed, a number of problems of its distribution in the national economy are highlighted. The latter confirms the need to restructure ukrainian thinking in the direction of the transition to strengthening the role of the individual, a certain responsibility for themselves, their actions, initiatives in their activities. The article proposes measures aimed at the development and strengthening of corporate culture.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectбизнесen_US
dc.subjectкорпоративная культураen_US
dc.subjectсоциальная ответственность бизнесаen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectsocial responsibility of businessen_US
dc.titleКорпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесуen_US
dc.title.alternativeКорпоративная культура как составляющая социальной видповидвльности бизнесаen_US
dc.title.alternativeSocial responsibility of business: theoretical aspectsand practical realization in the economy of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bila.pdf175,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.