Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/215
Title: | Удосконалення форм і методів упровадження інформаційно-комп’ютерних технологій для викладання курсу «інтелектуальна власність» студентам технічних вишів будівельної галузі |
Other Titles: | Совершенствование форм и методов внедрения информационно-компьютерных технологий для преподавания курса «интеллектуальная собственность» студентам технических вузов строительной отрасли Improvement of forms and methods of introduction of information and computer technologies while teaching the course «intellectual property» for students of technical higher educational establishments of civil engineering branches |
Authors: | Бабенко, Валентина Андріївна Бабенко, Валентина Андреевна Babenko, Valentina |
Keywords: | інтелектуальна власність відкрита система освіти освітні технології інтерактивне навчання будівельна галузь интеллектуальная собственность открытая система образования образовательные технологии интерактивное обучение строительная отрасль intellectual property open system of education educational technologies interactive study |
Issue Date: | Dec-2017 |
Citation: | Бабенко В. А. Удосконалення форм і методів упровадження інформаційно-комп’ютерних технологій для викладання курсу "інтелектуальна власність" студентам технічних вишів будівельної галузі / В. А. Бабенко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2017. - № 6. - С. 85-96. |
Abstract: | UK: Мета авторів статті проаналізувати нові парадигми освіти у період нового інформаційного суспільства (суспільства економіки знань), що ґрунтуються на поєднанні традиційних й новітніх методів при викладанні курсів «інтелектуальна власність», «охорона інтелектуальної власності» та запровадженні інноваційних технологій навчання в навчальний процес при викладанні цих дисциплін задля приєднання України до спільного загально цивілізаційного та освітнього простору. Методика. Забезпечення розвитку системи навчання інтелектуальній власності на основі навчальних курсів та систем, інтелектуальних комп’ютерних та дистанційних технологій навчання. Результати. Застосування інноваційних технологій, поглиблення компетентності викладачів, набуття ними досвіду практичної діяльності у сфері освоєння новітніх освітніх технологій. Наукова новизна. Переосмислення освітнього процесу та модернізації освіти, розроблення і впровадження в освітній процес, поряд із традиційними, інноваційних педагогічних систем і технологій, нових стандартів освіти та програм, які спрямовані для навчання студентів, що не спеціалізуються в галузі ІВ, формування базових компетенцій при викладанні «інтелектуальної власності». Практична значимість. Використання сучасних освітніх технологій (дистанційного навчання, інтерактивного навчання, мультимедійних засобів, інтерактивної дошки) задля удосконалення способів опанування знаннями з курсу «інтелектуальна власність», досягнення більш якісного засвоєння матеріалу. Висновки. Викладання інтелектуальної власності у технічних ВНЗ будівельної галузі має надзвичайно важливе значення для формування нової технічної еліти в умовах нового інформаційного суспільства. Успіх запровадження нових методів навчання досягається завдяки поєднанню сучасних технічних засобів навчання з традиційними, коли органічно поєднуються три освітні технології: традиційне навчання, дистанційне навчання та онлайн навчання. Носіями інноваційної свідомості, що активно використовують сучасні освітні технології та поєднують їх з класичними методами викладання мають бути викладачі ВНЗ. Освітні технології при викладанні інтелектуальної власності мають включати і науковий зміст навчальної дисципліни, і наукові дані, і навчати студентів способам самостійного опанування знаннями, їхнім поповненням й удосконаленням. Завдяки основним методичним принципам вивчення навчальної дисципліни «інтелектуальна власність» збільшуються можливості досягати більш якісного засвоєння матеріалу та мати гарантовані результати підготовки якісних фахівців для будівельної галузі України. RU: Цель авторов статьи проанализировать новые парадигмы образования в период нового информационного общества (общества экономики знаний), которые основываются на соединении традиционных и новейших методов преподавания курсов «интеллектуальная собственность», «охрана интеллектуальной собственности» и внедрении инновационных технологий обучения в учебный процесс при преподавании этих дисциплин для присоединения Украины к единому цивилизационному и образовательному пространству. Методика. Обеспечение развития системы обучения интеллектуальной собственности на основе учебных курсов и систем, интеллектуальных компьютерных и дистанционных технологий обучения. Результаты. Применение инновационных технологий, более глубокое усвоение компетентностей преподавателями, приобретение ими опыта практической деятельности в сфере освоения новейших образовательных технологий. Научная новизна. Переосмысление образовательного процесса и модернизации образования, разработки и внедрения в образовательный процесс, наряду с традиционными, инновационных педагогических систем и технологий, новых стандартов образования и программ, которые направлены на обучение студентов, не специализирующихся в области ИС, формирование базовых компетентностей при преподавании «интеллектуальной собственности». Практическая значимость. Использование современных образовательных технологий (дистанционного обучения, иинтерактивного обучения, мультимедийных средств, интерактивной доски) для усовершенствования способов овладения знаниями в курсе «интеллектуальная собственность», достижения более качественного освоения материала. Выводы. Преподавание интеллектуальной собственности в техничных ВУЗах строительной отрасли имеет чрезвычайно большое значение для формирования новой технической элиты в условиях нового информационного общества. Успех внедрения новых методов обучения достигается благодаря объединению современных технических способов обучения с традиционными, когда органично сочетаются три образовательные технологии: традиционное обучение, дистанционное обучение и онлайн обучение. Носителями инновационного сознания, что активно используют современные образовательные технологии и сочетают их с классическими методами преподавания должны стать преподаватели ВУЗов. Образовательные технологии при преподавании интеллектуальной собственности должны включать и научное содержание учебной дисциплины, и научные данные, и обучать студентов способам самостоятельного овладения знаниями, их пополнением и усовершенствованием. Благодаря основным методическим принципам изучения учебной дисциплины «интеллектуальная собственность» увеличиваются возможности достигать более качественного усвоения материала и иметь гарантированные результаты подготовки качественных специалистов для строительной отрасли Украины. EN: The purpose of the authors’ article is to analyze the new paradigms of education in the period of a new information society based on a combination of traditional and the newest methods while teaching the courses "intellectual property", "intellectual property protection" and the introduction of innovative teaching technologies to the studying process while teaching these disciplines in order to join Ukraine to the common, civilizational and educational range. Methodology. Ensuring of the development of a intellectual property teaching system on the basis of teaching courses and systems, intellectual computer and distance learning technologies. Results. Using of innovative technologies, deepening of the teachers’ competence, gaining their experience in the sphere of development of the latest educational technologies. Scientific novelty. Rethinking of the educational process and the modernization of education, the development and introduction in the educational process, along with traditional, innovative pedagogical systems and technologies of new standards of education and programs which aimed to teaching students who are not specialized in the field of IP, the formation of basic competencies while teaching "intellectual property". Practical significance. The use of modern educational technologies for improvement of the methods of mastering the knowledge of the course "intellectual property", achieve more qualitative assimilation of the material. Conclusions. The teaching of intellectual property at the technical HEE of the civil engineering branches is extremely important for the formation of a new technical elite in a new information society. The success of the introduction of new teaching methods is achieved through the combination of modern technical training tools with traditional, when three educational technologies are organically combined: traditional education, distance learning and online education. Holders of innovative consciousness who actively use modern educational technologies and combine them with classical methods of teaching should be teachers of HEE. Educational technologies while teaching intellectual property should include the scientific content of the discipline, scientific data, and teach students how to self-master knowledge, their replenishment and improvement. Due to the basic methodological principles of learning the discipline "intellectual property", opportunities are increasing to achieve higher quality assimilation of the material increase and have the guaranteed results of the preparation of qualitative specialists for the civil engineering branch of Ukraine. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/215 |
Other Identifiers: | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/140167 |
Appears in Collections: | № 6 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babenko.pdf | 364,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.