Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166
Назва: | Essential digital marketing tools across the race planning framework |
Інші назви: | Основні інструменти цифрового маркетингу в рамках системи планування RACE Основные инструменты цифрового маркетинга в рамках системы планирования RACE |
Автори: | Drokina, Nina Дрокіна, Ніна Іванівна Дрокина, Нина Ивановна |
Ключові слова: | digital marketing tools SEO optimization social media marketing ecommerce management Smart Insights RACE Planning Framework інструменти цифрового маркетингу SEO оптимізація маркетинг в соціальних мережах управління електронною торгівлею система планування RACE инструменты цифрового маркетинга SEO оптимизация маркетинг в социальных сетях управление электронной торговлей система планирования RACE |
Дата публікації: | тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Drokina N. I. Essential digital marketing tools across the race planning framework / N. I. Drokina // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 124-132. |
Короткий огляд (реферат): | EN: The approach of planning using the Smart Insights RACE Planning Framework is described in the article, the
five main stages as Plan, Reach, Act, Convert, Engage are analysed. The characteristics of digital marketing tools’
groups in each step of RACE and the role of them for digital marketers are given. Essential digital marketing tools
across the RACE Planning Framework are systemized. UK: У статті описано підхід планування з використанням концепції RACE, проаналізовані п'ять головних етапів: планування, охоплення, дія, перетворення, залучення. Надані характеристики груп цифрового маркетингу на кожному етапі RACE та їх роль для цифрових маркетологів. Систематизовано основні інструменти цифрового маркетингу в рамках планування RACE. RU: В статье описан подход планирования с использованием концепции RACE, проанализированы пять главных этапов: планирование, охват, действие, преобразование, вовлечение. Даны характеристики групп цифрового маркетинга на каждом этапе RACE и их роль для цифровых маркетологов. Систематизированы основные инструменты цифрового маркетинга в рамках планирования RACE. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 (16) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Drokina.pdf | 359,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.