Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDrokina, Nina-
dc.contributor.authorДрокіна, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorДрокина, Нина Ивановна-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:52:56Z-
dc.date.available2019-12-09T08:52:56Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationDrokina N. I. Essential digital marketing tools across the race planning framework / N. I. Drokina // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 124-132.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166-
dc.description.abstractEN: The approach of planning using the Smart Insights RACE Planning Framework is described in the article, the five main stages as Plan, Reach, Act, Convert, Engage are analysed. The characteristics of digital marketing tools’ groups in each step of RACE and the role of them for digital marketers are given. Essential digital marketing tools across the RACE Planning Framework are systemized.en_US
dc.description.abstractUK: У статті описано підхід планування з використанням концепції RACE, проаналізовані п'ять головних етапів: планування, охоплення, дія, перетворення, залучення. Надані характеристики груп цифрового маркетингу на кожному етапі RACE та їх роль для цифрових маркетологів. Систематизовано основні інструменти цифрового маркетингу в рамках планування RACE.-
dc.description.abstractRU: В статье описан подход планирования с использованием концепции RACE, проанализированы пять главных этапов: планирование, охват, действие, преобразование, вовлечение. Даны характеристики групп цифрового маркетинга на каждом этапе RACE и их роль для цифровых маркетологов. Систематизированы основные инструменты цифрового маркетинга в рамках планирования RACE.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectdigital marketing toolsen_US
dc.subjectSEO optimizationen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjectecommerce managementen_US
dc.subjectSmart Insights RACE Planning Frameworken_US
dc.subjectінструменти цифрового маркетингуen_US
dc.subjectSEO оптимізаціяen_US
dc.subjectмаркетинг в соціальних мережахen_US
dc.subjectуправління електронною торгівлеюen_US
dc.subjectсистема планування RACEen_US
dc.subjectинструменты цифрового маркетингаen_US
dc.subjectSEO оптимизацияen_US
dc.subjectмаркетинг в социальных сетяхen_US
dc.subjectуправление электронной торговлейen_US
dc.subjectсистема планирования RACEen_US
dc.titleEssential digital marketing tools across the race planning frameworken_US
dc.title.alternativeОсновні інструменти цифрового маркетингу в рамках системи планування RACEen_US
dc.title.alternativeОсновные инструменты цифрового маркетинга в рамках системы планирования RACEen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Drokina.pdf359,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.