Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170
Назва: Обґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначення
Інші назви: Обоснование целесообразности использования маркетинга закупок на рынках товаров промышленного назначения
Reasoning of accuracy using of procurement marketing on market of industrial goods
Автори: Кушнір, Тарас Михайлович
Кушнир, Тарас Михайлович
Kushnir, Taras
Ключові слова: маркетинг закупівель
ринок товарів промислового призначення
закупівля
асортимент
закупівельний центр
споживач
покупець
маркетинг закупок
рынок товаров промышленного назначения
закупка
ассортимент
закупочный центр
потребитель
покупатель
procurement marketing
market of industrial goods
procurement
assortment
procurement center
consumer
buyer
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Кушнір Т. М. Обґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначення / Т. М. Кушнір // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 133-138.
Короткий огляд (реферат): UK: Функціонування ринку товарів промислового призначення в умовах транзитивної економіки має багато проблем. У статті показано доцільність використання маркетингу закупівель у промисловості. Водночас продемонстровані головні методологічні проблеми та труднощі застосування цього явища і роль марке- тингового складника в системі закупівель промислового підприємства.
RU: Функционирование рынка товаров промышленного назначения в условиях транзитивной экономики сопровождается многими проблемами. В статье продемонстрирована целесообразность применения маркетинга закупок в промышленности. В то же время показаны основные методологические проблемы и трудности использования этого явления и роль маркетинговой составляющей в системе закупок промышленного предприятия.
EN: Functioning of the market for industrial goods in a transitional economy has many problems. The article shows the expediency of using procurement marketing in the industry. At the same time, the main methodological problems and difficulties of using this phenomenon and the role of the marketing component in the procurement system of the industrial enterprise are demonstrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnir.pdf218,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.