Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170
Title: Обґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначення
Other Titles: Обоснование целесообразности использования маркетинга закупок на рынках товаров промышленного назначения
Reasoning of accuracy using of procurement marketing on market of industrial goods
Authors: Кушнір, Тарас Михайлович
Кушнир, Тарас Михайлович
Kushnir, Taras
Keywords: маркетинг закупівель
ринок товарів промислового призначення
закупівля
асортимент
закупівельний центр
споживач
покупець
маркетинг закупок
рынок товаров промышленного назначения
закупка
ассортимент
закупочный центр
потребитель
покупатель
procurement marketing
market of industrial goods
procurement
assortment
procurement center
consumer
buyer
Issue Date: May-2018
Citation: Кушнір Т. М. Обґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначення / Т. М. Кушнір // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 133-138.
Abstract: UK: Функціонування ринку товарів промислового призначення в умовах транзитивної економіки має багато проблем. У статті показано доцільність використання маркетингу закупівель у промисловості. Водночас продемонстровані головні методологічні проблеми та труднощі застосування цього явища і роль марке- тингового складника в системі закупівель промислового підприємства.
RU: Функционирование рынка товаров промышленного назначения в условиях транзитивной экономики сопровождается многими проблемами. В статье продемонстрирована целесообразность применения маркетинга закупок в промышленности. В то же время показаны основные методологические проблемы и трудности использования этого явления и роль маркетинговой составляющей в системе закупок промышленного предприятия.
EN: Functioning of the market for industrial goods in a transitional economy has many problems. The article shows the expediency of using procurement marketing in the industry. At the same time, the main methodological problems and difficulties of using this phenomenon and the role of the marketing component in the procurement system of the industrial enterprise are demonstrated.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170
Appears in Collections:№ 5 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushnir.pdf218,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.