Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Тарас Михайлович-
dc.contributor.authorКушнир, Тарас Михайлович-
dc.contributor.authorKushnir, Taras-
dc.date.accessioned2019-12-09T10:27:12Z-
dc.date.available2019-12-09T10:27:12Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationКушнір Т. М. Обґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначення / Т. М. Кушнір // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 133-138.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2170-
dc.description.abstractUK: Функціонування ринку товарів промислового призначення в умовах транзитивної економіки має багато проблем. У статті показано доцільність використання маркетингу закупівель у промисловості. Водночас продемонстровані головні методологічні проблеми та труднощі застосування цього явища і роль марке- тингового складника в системі закупівель промислового підприємства.en_US
dc.description.abstractRU: Функционирование рынка товаров промышленного назначения в условиях транзитивной экономики сопровождается многими проблемами. В статье продемонстрирована целесообразность применения маркетинга закупок в промышленности. В то же время показаны основные методологические проблемы и трудности использования этого явления и роль маркетинговой составляющей в системе закупок промышленного предприятия.-
dc.description.abstractEN: Functioning of the market for industrial goods in a transitional economy has many problems. The article shows the expediency of using procurement marketing in the industry. At the same time, the main methodological problems and difficulties of using this phenomenon and the role of the marketing component in the procurement system of the industrial enterprise are demonstrated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг закупівельen_US
dc.subjectринок товарів промислового призначенняen_US
dc.subjectзакупівляen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectзакупівельний центрen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.subjectмаркетинг закупокen_US
dc.subjectрынок товаров промышленного назначенияen_US
dc.subjectзакупкаen_US
dc.subjectассортиментen_US
dc.subjectзакупочный центрen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectпокупательen_US
dc.subjectprocurement marketingen_US
dc.subjectmarket of industrial goodsen_US
dc.subjectprocurementen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectprocurement centeren_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectbuyeren_US
dc.titleОбґрунтування доцільності використання маркетингу закупівель на ринках товарів промислового призначенняen_US
dc.title.alternativeОбоснование целесообразности использования маркетинга закупок на рынках товаров промышленного назначенияen_US
dc.title.alternativeReasoning of accuracy using of procurement marketing on market of industrial goodsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnir.pdf218,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.