Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175
Назва: | Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна |
Інші назви: | Обоснование эффективного обеспечения маркетинговой стратегии предприятия: ассортимент - качество – цена Grounds for effective supply of the marketing strategy of the enterprise: assortment – quality – price |
Автори: | Лишенко, Маргарита Олександрівна Лышенко, Маргарита Александровна Lyshenko, Marharyta Бойко, І. Ю. Бойко, И. Ю. Boiko, I Білоус, В. А. Белоус, В. А. Bilous, V. A. |
Ключові слова: | маркетингова діяльність стратегії асортимент якість ціна маркетинговая деятельность стратегии ассортимент качество цена marketing activity strategy assortment quality price |
Дата публікації: | тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Лишенко М. О. Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна / М. О. Лишенко, І. Ю. Бойко, В. А. Білоус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 144-151. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті розглянуто поняття ефективності маркетингу на підприємстві, визначено алгоритм оцінювання ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства та визначено рівень впливу основних чинників на маркетингову діяльність підприємства, зроблено вибір та обґрунтування
стратегічного управління підприємством на засадах комплексу маркетингу, запропоновано використовувати основні стратегії диференціації на засадах маркетингу в сільськогосподарських підприємствах, зроблено розрахунок проектних показників ефективності роботи підприємства в результаті використання
визначених маркетингових стратегій. RU: В статье рассмотрено понятие эффективности маркетинга на предприятии, определен алгоритм оценки эффективности маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия и опреде- лен уровень влияния основных факторов на маркетинговую деятельность предприятия, сделан выбор и обоснование стратегического управления предприятием на основе комплекса маркетинга, предложено использовать основные стратегии дифференциации на принципах маркетинга в сельскохозяйственных предприятиях, произведен расчет проектных показателей эффективности работы предприятия в результате использования определенных маркетинговых стратегий. EN: The article discusses the concept of marketing effectiveness at the enterprise, determines the algorithm for evaluating the effectiveness of the marketing activity of the agricultural enterprise and determines the level of influence of the main factors on the marketing activity of the enterprise, chooses and justifies the strategic management of the enterprise on the principles of the marketing complex, proposes to use the basic strategies of differentiation on the principles of marketing in agricultural enterprises, calculation of design by performance indicators of the company as a result of the use of certain marketing strategies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 (16) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lyshenko.pdf | 427,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.