Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛишенко, Маргарита Олександрівна-
dc.contributor.authorЛышенко, Маргарита Александровна-
dc.contributor.authorLyshenko, Marharyta-
dc.contributor.authorБойко, І. Ю.-
dc.contributor.authorБойко, И. Ю.-
dc.contributor.authorBoiko, I-
dc.contributor.authorБілоус, В. А.-
dc.contributor.authorБелоус, В. А.-
dc.contributor.authorBilous, V. A.-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:53:10Z-
dc.date.available2019-12-09T11:53:10Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationЛишенко М. О. Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна / М. О. Лишенко, І. Ю. Бойко, В. А. Білоус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 144-151.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто поняття ефективності маркетингу на підприємстві, визначено алгоритм оцінювання ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства та визначено рівень впливу основних чинників на маркетингову діяльність підприємства, зроблено вибір та обґрунтування стратегічного управління підприємством на засадах комплексу маркетингу, запропоновано використовувати основні стратегії диференціації на засадах маркетингу в сільськогосподарських підприємствах, зроблено розрахунок проектних показників ефективності роботи підприємства в результаті використання визначених маркетингових стратегій.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрено понятие эффективности маркетинга на предприятии, определен алгоритм оценки эффективности маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия и опреде- лен уровень влияния основных факторов на маркетинговую деятельность предприятия, сделан выбор и обоснование стратегического управления предприятием на основе комплекса маркетинга, предложено использовать основные стратегии дифференциации на принципах маркетинга в сельскохозяйственных предприятиях, произведен расчет проектных показателей эффективности работы предприятия в результате использования определенных маркетинговых стратегий.-
dc.description.abstractEN: The article discusses the concept of marketing effectiveness at the enterprise, determines the algorithm for evaluating the effectiveness of the marketing activity of the agricultural enterprise and determines the level of influence of the main factors on the marketing activity of the enterprise, chooses and justifies the strategic management of the enterprise on the principles of the marketing complex, proposes to use the basic strategies of differentiation on the principles of marketing in agricultural enterprises, calculation of design by performance indicators of the company as a result of the use of certain marketing strategies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectстратегииen_US
dc.subjectассортиментen_US
dc.subjectкачествоen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.titleОбгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – цінаen_US
dc.title.alternativeОбоснование эффективного обеспечения маркетинговой стратегии предприятия: ассортимент - качество – ценаen_US
dc.title.alternativeGrounds for effective supply of the marketing strategy of the enterprise: assortment – quality – priceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyshenko.pdf427,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.