Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2177
Назва: The role of small business in the economy of Ukraine
Інші назви: Роль малого бізнесу в економіці України
Роль малого бизнеса в экономике Украины
Автори: Bila, Irina
Біла, Ірина Сергіївна
Белая, Ирина Сергеевна
Klemenchuk, Anastasiia
Клеменчук, Анастасія
Клеменчук, Анастасия
Ключові слова: business sector
enterprise
business
small business
state
підприємницький сектор
підприємство
бізнес
малий бізнес
держава
предпринимательский сектор
предприятие
бизнес
малый бизнес
государство
Дата публікації: кві-2019
Бібліографічний опис: Bila Irina The role of small business in the economy of Ukraine / Irina Bila, Anastasiia Klemenchuk // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 19. – С. 52-56.
Короткий огляд (реферат): EN: The functions and the state of development of small business in Ukraine are researched in this article. The authors note that small business in the market economy forms a competitive environment; promptly reacting to changes in the market situation, gives the necessary flexibility to the market economy; contributes to accelerating the implementation of the latest technical and commercial ideas and the release of science-intensive products; makes a significant contribution to solving the employment problem; softens the social tension and promotes the democratization of market relations because the small business is the fundamental basis of the middle-class formation. The authors believe that the development of small business in Ukraine hasn’t achieved the expected result because practically all indicators of its quantitative and qualitative development are characterized by declining or contradictory tendencies. This state of affairs updates the balanced, systematic, and long-term activity for the comprehensive support of small business.
UK: Розвиток усіх форм бізнесу створює передумови для прискорення економічного зростання, сприяє насиченню ринків товарами і послугами, дозволяючи боротися з негативними сторонами ринкової економіки. Зрозуміло, що у бізнесі прихований величезний потенціал для інтенсивного розвитку економіки і суспільства в цілому. В даній статті досліджено функції та стан розвитку малого бізнесу в Україні, що дасть можливість виявити резерви підвищення ефективності його функціонування для вирішення проблем соціально-економічного розвитку. Автори зазначають, що малий бізнес у ринковій економіці формує конкурентне середовище; оперативно реагуючи на зміни кон’юнктури ринку, надає ринковій економіці необхідної гнучкості; здійснює внесок у прискорення реалізації новітніх технічних і комерційних ідей та випуск наукоємної продукції; робить вагомий внесок у вирішення проблеми зайнятості; пом’якшує соціальну напругу і сприяє демократизації ринкових відносин, бо саме він є фундаментальною основою формування середнього класу. Автори впевнені, що розвиток малого бізнесу в Україні не досяг очікуваного результату, оскільки практично всі показники його кількісного та якісного розвитку характеризуються спадними або ж суперечливими тенденціями. Так, кількість малих підприємств скоротилася протягом 2010-2017 рр. на 9,6%, кількість суб’єктів господарювання на 10 тис. осіб наявного населення скоротилася на 2,6%, кількість зайнятих працівників зменшилась на 23,4%. Зростання обсягу реалізованої продукції (товарів, послуг) протягом 2010-2017 рр. у 2,6 разів частково віддзеркалює інфляційні процеси та реально не пов’язано із позитивними тенденціями розвитку малого бізнесу. Не дивлячись на зростання частки малих підприємств, які одержали прибуток зросла протягом 2010-2017 рр. на 14,1 в.п., розмір збитків малих підприємств значно зріс – майже у 3 рази. Такий стан речей актуалізує виважену, системну та довгострокову діяльність держави в напрямку всебічної підтримки малого бізнесу. Останнє стосується вирішення проблем в сфері нормативно-правового та адміністративного регулювання, фінансування та кредитування діяльності суб’єктів малого бізнесу, формування загального сприятливого бізнес-клімату для залучення інвестицій та реалізацію інноваційних проектів.
RU: В данной статье исследованы функции и состояние развития малого бизнеса в Украине. Авторы отмечают, что малый бизнес в рыночной экономике формирует конкурентную среду; оперативно реагируя на изменения конъюнктуры рынка, придает рыночной экономике необходимую гибкость; вносит вклад в ускорение реализации новейших технических и коммерческих идей и выпуск наукоемкой продукции; вносит весомый вклад в решение проблемы занятости; смягчает социальное напряжение и способствует демократизации рыночных отношений, поскольку именно он является фундаментальной основой формирования среднего класса. Авторы уверены, что функционирование малого бизнеса в Украине не достигло ожидаемого результата, поскольку практически все показатели его количественного и качественного развития характеризуются нисходящими или противоречивыми тенденциями. Такое положение вещей актуализирует взвешенную, системную и долгосрочную деятельность государства в направлении всесторонней поддержки малого бизнеса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2177
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/19_2019/09.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bila.pdf193,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.