Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2182
Назва: | Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства |
Інші назви: | Оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии в системе управления сбытовой деятельностью аграрного предприятия Assessment of efficiency of implementation of the marketing strategy in the management system of supply activity of agricultural enterprise |
Автори: | Макаренко, Наталія Олексіївна Макаренко, Наталья Алексеевна Makarenko, Nataliia Скляренко, А. С. Скляренко, А. С. Skliarenko, A. |
Ключові слова: | маркетингова стратегія ефективність аграрне підприємство збутова діяльність система управління маркетинговая стратегия эффективность аграрное предприятие сбытовая деятельность система управления marketing strategy efficiency agrarian enterprise sales activity management system |
Дата публікації: | тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Макаренко Н. О. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства / Н. О. Макаренко, А. С. Скляренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 152-157. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті розглянуто етапи формування маркетингової стратегії аграрного підприємства в системі
управління його збутовою діяльністю. Запропоновано кожну зі складових частин процесу реалізації маркетингової стратегії розробляти залежно від обраної загальної та конкурентної стратегії з урахуванням специфіки підгалузі АПК у процесі практичної реалізації. Проведено оцінку ефективності реалізації маркетингової стратегії на основі складання графіка реалізації розробленої стратегії та розрахунку прогнозного бюджету. RU: В статье рассмотрены этапы формирования маркетинговой стратегии аграрного предприятия в системе управления его сбытовой деятельностью. Предложено каждую из составляющих процесса реализации маркетинговой стратегии разрабатывать в зависимости от выбранной общей и конкурентной стратегии с учетом специфики подотрасли АПК в процессе практической реализации. Проведена оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии на основе составления графика реализации разработанной стратегии и расчета прогнозного бюджета. EN: The article deals with the stages of formation of marketing strategy of the agrarian enterprise in the system of management of its marketing activities. It is proposed to develop each of the components of the marketing strategy implementation process depending on the chosen general and competitive strategy taking into account the specifics of the sub-sector of the agro-industrial complex in the process of practical implementation. An estimation of efficiency of realization of marketing strategy on the basis of drawing up of the schedule of realization of the developed strategy and calculation of the forecast budget is carried out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2182 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 (16) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Makarenko.pdf | 194,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.