Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliia-
dc.contributor.authorСкляренко, А. С.-
dc.contributor.authorСкляренко, А. С.-
dc.contributor.authorSkliarenko, A.-
dc.date.accessioned2019-12-10T09:11:31Z-
dc.date.available2019-12-10T09:11:31Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства / Н. О. Макаренко, А. С. Скляренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 152-157.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2182-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто етапи формування маркетингової стратегії аграрного підприємства в системі управління його збутовою діяльністю. Запропоновано кожну зі складових частин процесу реалізації маркетингової стратегії розробляти залежно від обраної загальної та конкурентної стратегії з урахуванням специфіки підгалузі АПК у процесі практичної реалізації. Проведено оцінку ефективності реалізації маркетингової стратегії на основі складання графіка реалізації розробленої стратегії та розрахунку прогнозного бюджету.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены этапы формирования маркетинговой стратегии аграрного предприятия в системе управления его сбытовой деятельностью. Предложено каждую из составляющих процесса реализации маркетинговой стратегии разрабатывать в зависимости от выбранной общей и конкурентной стратегии с учетом специфики подотрасли АПК в процессе практической реализации. Проведена оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии на основе составления графика реализации разработанной стратегии и расчета прогнозного бюджета.-
dc.description.abstractEN: The article deals with the stages of formation of marketing strategy of the agrarian enterprise in the system of management of its marketing activities. It is proposed to develop each of the components of the marketing strategy implementation process depending on the chosen general and competitive strategy taking into account the specifics of the sub-sector of the agro-industrial complex in the process of practical implementation. An estimation of efficiency of realization of marketing strategy on the basis of drawing up of the schedule of realization of the developed strategy and calculation of the forecast budget is carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectаграрне підприємствоen_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectаграрное предприятиеen_US
dc.subjectсбытовая деятельностьen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectagrarian enterpriseen_US
dc.subjectsales activityen_US
dc.subjectmanagement systemen_US
dc.titleОцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємстваen_US
dc.title.alternativeОценка эффективности реализации маркетинговой стратегии в системе управления сбытовой деятельностью аграрного предприятияen_US
dc.title.alternativeAssessment of efficiency of implementation of the marketing strategy in the management system of supply activity of agricultural enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarenko.pdf194,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.