Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorБила, Ирина Сергеевна-
dc.contributor.authorBila, Irina-
dc.contributor.authorНасікан, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorНасикан, Нина Ивановна-
dc.contributor.authorNasikan, Nina-
dc.date.accessioned2019-12-10T11:28:52Z-
dc.date.available2019-12-10T11:28:52Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/09.pdf-
dc.identifier.citationБіла І. С. Ієрархія суб'єктів управління бізнес-середовищем: держава – бізнес-асоціації – підприємства / І. С. Біла, Н. І. Насікан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 20. – С. 53-58.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2183-
dc.description.abstractUK: Розвинене бізнес-середовище є передумовою використання потенціалу бізнесу, підвищення ефективності і стабільності економічної системи, посилення позицій країни на міжнародному рівні. Сучасне ринкове бізнес-середовище характеризується складністю через наявність великої кількості чинників, які перебувають у різних комбінаціях; взаємозв'язком і взаємозумовленістю чинників його формування та розвитку; невизначеністю в умовах неповноти інформації про зовнішнє середовище; багатоваріантністю розвитку середовища через складність прогнозу дії його чинників у стратегічному періоді; динамізмом та мінливістю. Останнє зумовлює необхідність його управління, ефективність якого визначається адекватністю дій суб’єктів управління. Ця стаття присвячена ієрархії основних суб’єктів управління бізнес-середовищем – державі, бізнес-асоціаціям та підприємствам. Автори доходять висновку, що держава у цьому ланцюзі відносин має найбільші можливості впливу на умови функціонування бізнесу, бізнес-асоціації є «сполучним елементом» – захисником та лобістом бізнесового сектору перед державою, тоді як випробувачем сформованого бізнес-середовища виступають суб’єкти господарювання – підприємства, головною функцією яких є створення імпульсу для змін у ньому.en_US
dc.description.abstractRU: Развитая бизнес-среда является предпосылкой использования потенциала бизнеса, повышения эффективности и стабильности экономической системы, усиления позиций страны на международном уровне. Современная рыночная бизнес-среда характеризуется сложностью из-за наличия большого количества факторов, которые находятся в разных комбинациях; взаимосвязью и взаимообусловленностью факторов ее формирования и развития; неопределенностью в условиях неполноты информации о внешней среде; многовариантностью развития среды из-за сложности спрогнозировать действие его факто-ров в стратегическом периоде; динамизмом и изменчивостью. Последнее вызывает необходимость его управления, эффективность которого определяется адекватностью действий субъектов управления. Статья посвящена иерархии основных субъектов управления бизнес-средой – государству, бизнес-ассоциациям и предприятиям. Авторы приходят к выводу, что государство в этой цепи взаимоотношений имеет наибольшие возможности влияния на условия функционирования бизнеса, бизнес-ассоциации являются «связующим элементом» – защитником и лоббистом бизнес-сектора перед государством, тогда как испытателем сформированной бизнес-среды выступают субъекты хозяйствования – предприятия, главной функцией которых является создание импульса для изменений в нем.-
dc.description.abstractEN: The business-environment is a set of all external factors of the enterprise, which significantly affect its functioning. The business-environment consists of a set of institutional and regulatory conditions in which the business operates. The developed business-environment is a prerequisite for using business potential, increasing the efficiency and stability of the economic system, and strengthening the position of the country on the international level. The current market business-environment is characterized by complexity due to the presence of a large number of factors that are in different combinations; the interconnection and interdependence of the factors of its formation and development; uncertainty in the conditions of incomplete information about the external environment; multivariate environmental development due to the complexity of predicting the effect of its factors in the strategic period; dynamism and variability. The latter determines the need for its management. Under the management of the business-environment, the authors understand the process of targeted direct or indirect influence on the external factors of business functioning with a view to addressing the problems of socio-economic development. The effectiveness of management of the business-environment is determined by the adequacy of the actions of management entities. This article is devoted to the hierarchy of the main subjects of business-environment management – the state, business-associations and enterprises, whose effective interaction in the market conditions is a guarantee of business success, a factor of the adequacy of the business-environment. Each of these entities is able to influence the external factors of business functioning, with a set of tools, goals and objectives. Consensus the authors conclude that the state in this chain of relationships has the greatest possible influence on the conditions of business, the business-association is a «connecting element» – a defender and lobbyist of the business sector to the state, while the subject of the business is the test of the established business-environment – enterprises whose main function is to create an impulse for changes in it.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбізнес-середовищеen_US
dc.subjectуправління бізнес-середовищемen_US
dc.subjectдержаваen_US
dc.subjectбізнес-асоціаціїen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectбізнесовий секторen_US
dc.subjectбизнес-средаen_US
dc.subjectуправление бизнес-средойen_US
dc.subjectгосударствоen_US
dc.subjectбизнес-ассоциацииen_US
dc.subjectделовой секторen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectбизнесen_US
dc.subjectbusiness-environmenten_US
dc.subjectbusiness-environment managementen_US
dc.subjectstateen_US
dc.subjectbusiness-associationen_US
dc.subjectenterprisesen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectbusiness sectoren_US
dc.titleІєрархія суб'єктів управління бізнес-середовищем: держава – бізнес-асоціації – підприємстваen_US
dc.title.alternativeИерархия субъектов управления бизнес-средой: государство – бизнес-ассоциации – предприятияen_US
dc.title.alternativeHierarchy of subjects of business-environment management: the state – business-associations – enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bila.pdf184,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.