Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorByelikova, Marina-
dc.contributor.authorБеликова, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorБєлікова, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorHres-Yevreinova, Svitlana-
dc.contributor.authorГресь-Евреинова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorГресь-Євреінова, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:46:05Z-
dc.date.available2019-12-11T11:46:05Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/22.pdf-
dc.identifier.citationByelikova Marina The organization of tourist services of museums in the period of european integration / Marina Byelikova, Svitlana Hres-Yevreinova // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 20. – С. 136-142.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2198-
dc.description.abstractEN: The problem of money point is one of the difficult problems of museum management and marketing. The longtime commercial sponsorship is absent in Ukrainian museums unlike some other West European museums because of mental differences and the general situation in the country. According to our data, additional museum services should increase the profitability of museums due to their synergistic potential. Ukrainian museums should add extra and additional services, promote them on the Internet, e.g. purchasing of souvenirs and promotional materials, food and beverage services, transport services, cash dispenser, renting, etc. The analysis of the museum services shows some managerial problems such as a problem of museum service quality, absence of on-line booking, and museum branding. Ukrainian museums should use the experience of foreign ones in problem-solving. The article analyses the problems that Ukrainian museums face, as well as shows ways and exemplifies how to improve the services provided by these institutions.en_US
dc.description.abstractRU: Проблема финансирования – одна из сложнейших проблем музейного менеджмента и маркетинга. Длительное коммерческое спонсорство отсутствует в украинских музеях в отличие от некоторых других западноевропейских музеев из-за ментальных различий и общей ситуации в стране. Согласно наших данных дополнительные музейные услуги за счет их синергетического потенциала должны увеличить доходность музеев. Украинские музеи должны расширять дополнительные и сопутствующие услуги, продвигать их в Интернете, например, продажу сувениров и рекламных материалов, услуг питания, транспортные услуги, банкомата, аренды и т. д. Анализ музейных услуг показывает некоторые управленческие проблемы, такие как проблема качества музейных услуг, отсутствие онлайн-бронирования и брендинга музеев. Украинские музеи должны использовать опыт зарубежных музеев врешении проблем. В статье анализируются проблемы, с которыми сталкиваются украинские музеи, а также показаны пути и приведены примеры совершенствования услуг, предоставляемых этими организациями.-
dc.description.abstractUK: Організація туристичних послуг складається з послуг туристичних агентств, транспортних послуг, послуг розміщення та харчування, екскурсійних послуг та інших, зокрема музейні послуги серед них найменш вивчені. В той же час в організації туристичних послуг музейні послуги займають важливе місце. Завдяки євроінтеграції музеї взаємодіють з креативними індустріями: зростає синергетичний ефект, створюються нові продукти та послуги. Туристично-орієнтовані музеї є найбільш конкурентними на ринку турпослуг. Серед них виділяється Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, один з найвідвідуваніших в Україні. Мета статті – порівняльний аналіз послуг Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника та Празького граду. Статистич-ний аналіз був використаний для вивчення відвідуваності Національний Києво-Печерського історико-культурного заповідника за 2013 – 2016 роки. Порівняльний аналіз Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника та Празького граду використовувався для вивчення музейних послуг, умов для людей з обмеженими можливостями, цінової політики і т.д. Недоліки окремих музеїв в порівнянні з загальними вадами якості обслуговування музеїв України оцінюється методом індукції. Синтез використовувався для вивчення загальних недоліків управління музеями і розробки пропозицій щодо поліпшення якості обслуговування музеїв в Україні. В умовах євроінтеграції українським музеям легше вивчати та запозичувати досвід іноземних музеїв для вирішення власних управлінських проблем. Практична цінність дослідження – пропозиції щодо поліпшення якості обслуговування музеїв України. По-перше, щодо проблеми якості музейних послуг, секретний агент міг би контролювати та оцінювати якість екскурсій, а також професіоналізм екскурсоводів. По-друге, вдосконалення веб-сайтів музеїв, які можуть запропонувати відвідувачам онлайнові послуги, – онлайн-бронювання, благодійні зони, онлайнова книга зворотного зв'язку з клієнтами, яка допоможе керівництву реагувати на скарги відвідувачів. По-третє, деякі музеї страждають від відсутності музейного брендингу. Вони повинні просувати свої бренди в соціальних мережах; використовувати їх під час фестивалів і подій, а також на сувенірах та рекламних матеріалах. Маркетингові переваги досліджуваних українських музеїв – це розширений спектр послуг, пропонуються знижки – сімейні, групові, студентські, дитячі, пенсіонні, але відсоток знижок відрізняється від західноєвропейських музеїв. Ці відмінності пояснюються макроекономічними факторами національного рівня, такими як рівень прибутків та інфляція, політична та економічна ситуація в країнах.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectorganization of tourist servicesen_US
dc.subjectmuseum managementen_US
dc.subjectcompetitive strengthsen_US
dc.subjectannual attendance amount of museumsen_US
dc.subjectmuseum servicesen_US
dc.subjectspecial offersen_US
dc.subjectорганизация туристических услугen_US
dc.subjectмузейный менеджментen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectгодовая посещаемость музеевen_US
dc.subjectмузейные услугиen_US
dc.subjectспецпредложенияen_US
dc.subjectорганізація туристичних послугen_US
dc.subjectмузейний менеджментen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectрічна відвідуваність музеївen_US
dc.subjectмузейні послугиen_US
dc.subjectспецпропозиціїen_US
dc.titleThe organization of tourist services of museums in the period of european integrationen_US
dc.title.alternativeОрганизация туристических услуг музеев в период евроинтеграцииen_US
dc.title.alternativeОрганізація туристичних послуг музеїв в період євроінтеграціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Byelikova.pdf242,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.