Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Тетяна Степанівна-
dc.contributor.authorМельник, Татьяна Степановна-
dc.contributor.authorMelnyk, Tatiana-
dc.date.accessioned2019-12-13T11:42:57Z-
dc.date.available2019-12-13T11:42:57Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/44.pdf-
dc.identifier.citationМельник Т. С. Напрями розвитку маркетингових досліджень залізничних пасажирських перевезень далекого сполучення / Т. С. Мельник // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 20. – С. 278-284.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2225-
dc.description.abstractUK: Формування споживчої цінності відповідної величини і змісту стало необхідною умовою утримання завойованої частки ринку залізничним пасажирським транспортом, де послуги відзначаються специфічними особливостями, що зумовлює складний (багатоелементний) характер їхньої споживчої цінності. Показано, що взаємодія виробника послуг та їх споживача відбувається на кількох рівнях, що теж висуває певні вимоги до створення споживчої цінності послуг залізниці. Доведено, що традиційні способи збільшення споживчої цінності та її наповнення потребують відповідної маркетингової підтримки у формі маркетингових досліджень як єдиного джерела отримання інформації про внутрішні і зовнішні мотиваційні чинники споживчої поведінки і вибору пасажирами виду транспорту. Підкреслено, що маркетингові дослідження на залізничному пасажирському транспорті далекого сполучення мають низку особливих вимог. Зазначено основні чинники, які утворюють специфіку цих досліджень та пов’язані з ними труднощі. Запропоновано вдосконалений інструментарій маркетингових досліджень, здатний слугувати основою прийняття ефективних управлінських рішень. Визначено основні напрями маркетингових досліджень, які дають змогу підвищити задоволення пасажирів та запропонувати їм послуги бажаної споживчої цінності.en_US
dc.description.abstractRU: Формирование потребительской ценности соответствующей величины и содержания стало необходимым условием удержания завоеванной доли рынка железнодорожным пассажирским транспортом, где услуги отличаются специфическими особенностями, что обуславливает сложный (многоэлементный) характер их потребительской ценности. Показано, что взаимодействие производителя услуг и их потребителя происходит на нескольких уровнях, что также выдвигает определенные требования к созданию потребительской ценности. Доказано, что традиционные способы увеличения потребительской ценности и ее наполнение нуждаются в соответствующей маркетинговой поддержке в форме маркетинговых исследований как единственного источника получения информации о внутренних и внешних мотивационных факторах потребительского поведения и выбора пассажирами вида транспорта. Подчеркнуто, что маркетинговые исследования на железнодорожном пассажирском транспорте дальнего сообщения имеют ряд особых требований. Указаны основные факторы, определяющие специфику этих исследований и связанные с ними трудности. Предложен усовершенствованный инструментарий маркетинговых исследований, способный служить основой принятия эффективных управленческих решений. Определены основные направления маркетинговых исследований, которые позволят повысить удовлетворенность пассажиров и предложить им услуги желаемой потребительской ценности.-
dc.description.abstractEN: Formation of the consumer value of the corresponding size and content has become a necessary condition for holding a conquered share of the market by rail passenger transport, where services are characterizes by specific features, which determines the complex (multi-elemental) nature of their consumer value. The growing relevance of this issue for rail passenger transport companies is due to its inability to overcome the loss-making nature over a long period. Not all managerial decisions to improve the service for passengers bring the expected results. It isshow that the interaction of the service provider and its consumer occurs at several levels, which also introduces certain requirements for the creation of the consumer value of the railway services. It is emphasizes that marketing researches on long-distance railway passenger transport have a number of special requirements, which are caused by differences of transport services from other types of services. These are the main factors that shape the nature of these studies and the difficulties they face. New criteria and signs of segmentation of railway customers are offers. The unsolved problems of qualitative methods of marketing researches of rail passenger transportation are highlights. The advanced marketing research tools are forms, which can serve as the basis for effective management decisions. The main areas of conducting marketing researches are determined depending on the practical problems of the passenger sector of railway transport solved with their help. The main directions of marketing research have been identified that will increase passenger satisfaction and offer them the services of desired customer value. On the basis of many years of own practice, organizations conducting marketing researches of long-distance railway passenger transport have suggested approaches to determining the type of passenger's attitude to rail services and substantiates the need to change the methodological concept of marketing researches of passenger transportations. It has been prove that traditional ways of increasing consumer value and its content require appropriate marketing support in the form of marketing research as the sole source of information about internal and external motivational factors of consumer behavior and the choice of passengers by the mode of transport.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectзалізничний пасажирський транспортen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectспоживча цінністьen_US
dc.subjectпереваги та ущемлення споживача послугen_US
dc.subjectрівні взаємодії виробника послуг із клієнтомen_US
dc.subjectсегментація пасажирівen_US
dc.subjectжелезнодорожный пассажирский транспортen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectпотребительская ценностьen_US
dc.subjectпреимущества и ущемления потребителя услугen_US
dc.subjectуровни взаимодействия производителя услуг с клиентамиen_US
dc.subjectсегментация пассажировen_US
dc.subjectrail passenger transporten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectsegmentation of passengersen_US
dc.subjectconsumer valueen_US
dc.subjectconsumer valueen_US
dc.subjectadvantages and disadvantages of customer serviceen_US
dc.subjectlevels of interaction between customer service provider and consumeren_US
dc.subjectsegmentation of passengersen_US
dc.titleНапрями розвитку маркетингових досліджень залізничних пасажирських перевезень далекого сполученняen_US
dc.title.alternativeНаправления развития маркетинговых исследований железнодорожных пассажирских перевозок дальнего следованияen_US
dc.title.alternativeDirections of development of marketing researches of the railway passenger transportation of long-distance communicationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.pdf245,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.