Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалюга, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorМалюга, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorMaliuha, Liudmyla-
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.contributor.authorКожуховская, Раиса Борисовна-
dc.contributor.authorKozhukhivska, Raisa-
dc.date.accessioned2019-12-18T07:12:20Z-
dc.date.available2019-12-18T07:12:20Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/17.pdf-
dc.identifier.citationМалюга Л. М.Застосування бенчмаркінгових засад для розвитку туристичної сфери / Л. М. Малюга, Р. Б. Кожухівська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 101-105.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2262-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено можливість застосування принципів бенчмаркінгу для розвитку туристичної сфери України. Визначено місце та значення бенчмаркінгу в системі туристичного комплексу. Окреслено основні цілі та мету бенчмаркінгу в сфері управління інвестиційною діяльністю підприємств туристичної сфери на регіональному рівні. Визначено методи, які доцільно застосовувати у процесі використання бенчмаркингу на підприємствах туристичної сфери. Охарактеризовано особливості застосування бенчмаркінгу на мікро- та макрорівні. Встановлено, що зміст бенчмаркінгу полягає у пошуку чинників і методів роботи, які дозволять органам державної влади в регіонах досягнути високих результатів з метою зростання інвестиційної привабливості підприємств туристичної сфери.en_US
dc.description.abstractRU: В статье исследована возможность применения принципов бенчмаркинга для развития туристической сферы Украины. Определено место и значение бенчмаркинга в системе туристического комплекса. Определены основные цели бенчмаркинга в сфере управления инвестиционной деятельностью предприятий туристической сферы на региональном уровне. Определены методы, которые целесообразно применять в процессе использования бенчмаркинга на предприятиях туристической сферы. Охарактеризованы особенности применения бенчмаркинга на микро- и макроуровне. Установлено, что содержание бенчмаркинга заключается в поиске факторов и методов работы, которые позволят органам государственной власти в регионах достичь высоких результатов с целью роста инвестиционной привлекательности предприятий туристической сферы.-
dc.description.abstractEN: The article explores the possibility of applying the principles of benchmarking for the development of the tourism industry in Ukraine. The place and significance of benchmarking in the system of the tourist complex is determined. The main goals of benchmarking in the sphere of management of investment activity of enterprises of the tourist sphere at the regional level are determined. The methods that are expedient for applying in the process of using benchmarking at the enterprises of the tourist sphere are determined. Characteristics of benchmarking at the microand macrolevel are characterized.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристична сфераen_US
dc.subjectінвестиційна привабливістьen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectтехнологія бенчмаркінгуen_US
dc.subjectінвестиційна діяльністьen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectефективність управлінняen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectрегіонen_US
dc.subjectтуристическая сфераen_US
dc.subjectинвестиционная привлекательностьen_US
dc.subjectбенчмаркингen_US
dc.subjectтехнология бенчмаркингаen_US
dc.subjectинвестиционная деятельностьen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectэффективность управленияen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectрегионen_US
dc.subjecttourist sphereen_US
dc.subjectinvestment attractivenessen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectbenchmarking technologyen_US
dc.subjectinvestment activityen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectmanagement effectivenessen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectregionen_US
dc.titleЗастосування бенчмаркінгових засад для розвитку туристичної сфериen_US
dc.title.alternativeПрименение бенчмаркинговых основ для развития туристической сферыen_US
dc.title.alternativeApplication of benchmarking departments for development of tourism sphereen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maliuha.pdf267,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.