Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2274
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств
Інші назви: Корпоративная социальная ответственность в маркетинговой деятельности украинских предприятий
Corporate social responsibility in the ukrainian companies marketing practice
Автори: Фещур, Ірина Володимирівна
Фещур, Ирина Владимировна
Feshchur, Iryna
Ключові слова: корпоративна
соціальна відповідальність
соціально-етичний маркетинг
суспільна відповідальність
стратегія розвитку
корпоративная социальная ответственность
социально-этический маркетинг
общественная ответственность
стратегия развития
corporate social responsibility
social and ethical marketing
public responsibility
development strategy
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Фещур І. В. Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств/ І. В. Фещур // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 181-186.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проаналізовано рівень застосування та розвитку концепції корпоративної соціальної відпо- відальності на українських підприємствах. Досліджено особливості застосування терміну «КСВ»; причини критики концепції, практичний досвід упровадження КСВ-стратегій українським бізнесом. Запропоновано шляхи впровадження системи соціальної відповідальності для українських підприємств.
RU: В статье проанализирован уровень применения и развития концепции корпоративной социальной ответственности на украинских предприятиях. Исследованы особенности применения понятия «КСО»; причины критики концепции, практический опыт внедрения КСО-стратегий украинским бизнесом. Предложены пути внедрения системы социальной ответственности для украинских предприятий.
EN: The level of application and development of the corporate social responsibility concept at Ukrainian enterprises is analyzed. The features of the CSR term application are studied; reasons for criticism the concept, practical experience of implementing CSR strategies by Ukrainian business are investigated. The ways of introduction of the social responsibility system for Ukrainian enterprises are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2274
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feshchur.pdf676,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.