Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2274
Назва: | Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств |
Інші назви: | Корпоративная социальная ответственность в маркетинговой деятельности украинских предприятий Corporate social responsibility in the ukrainian companies marketing practice |
Автори: | Фещур, Ірина Володимирівна Фещур, Ирина Владимировна Feshchur, Iryna |
Ключові слова: | корпоративна соціальна відповідальність соціально-етичний маркетинг суспільна відповідальність стратегія розвитку корпоративная социальная ответственность социально-этический маркетинг общественная ответственность стратегия развития corporate social responsibility social and ethical marketing public responsibility development strategy |
Дата публікації: | тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Фещур І. В. Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств/ І. В. Фещур // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 181-186. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті проаналізовано рівень застосування та розвитку концепції корпоративної соціальної відпо-
відальності на українських підприємствах. Досліджено особливості застосування терміну «КСВ»; причини
критики концепції, практичний досвід упровадження КСВ-стратегій українським бізнесом. Запропоновано
шляхи впровадження системи соціальної відповідальності для українських підприємств. RU: В статье проанализирован уровень применения и развития концепции корпоративной социальной ответственности на украинских предприятиях. Исследованы особенности применения понятия «КСО»; причины критики концепции, практический опыт внедрения КСО-стратегий украинским бизнесом. Предложены пути внедрения системы социальной ответственности для украинских предприятий. EN: The level of application and development of the corporate social responsibility concept at Ukrainian enterprises is analyzed. The features of the CSR term application are studied; reasons for criticism the concept, practical experience of implementing CSR strategies by Ukrainian business are investigated. The ways of introduction of the social responsibility system for Ukrainian enterprises are offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2274 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 (16) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Feshchur.pdf | 676,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.