Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2316
Назва: | Fryze reactive power of trams in effective stochastic recuperation processes |
Інші назви: | Реактивная мощность Фризе трамваев в эффективных стохастических процессах рекуперации Реактивна потужність Фризе трамваїв в ефективних стохастичних процесах рекуперації |
Автори: | Bondar, Oleh Бондарь, Олег Игоревич Бондар, Олег Ігорович Kostin, Mykola Костин, Николай Александрович Костін, Микола Олександрович Mukha, Andrii Муха, Андрей Николаевич Муха, Андрій Миколайович Sheikina, Olha Шейкина, Ольга Григорьевна Шейкіна, Ольга Григорівна Levytska, Svitlana Левицкая, Светлана Ивановна Левицька, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | recuperation tram voltage current random process reactive power correlation function energy рекуперация трамвай напряжение ток случайный процесс реактивная мощность корреляционная функция энергия рекуперація трамвай напруга струм випадковий процес реактивна потужність кореляційна функція енергія |
Дата публікації: | вер-2019 |
Видавництво: | Національний університет «Львівська політехніка» |
Бібліографічний опис: | Fryze reactive power of trams in effective stochastic recuperation processes / O. Bondar, M. Kostin, A. Mukha, O. Sheikina, S. Levytska // 2-nd International Scientific and Practical Conference “Energy optimal technologies, logistic and safety on transport” (EOT-2019) MATEC Web of Conferences 294, 01006 (2019). - September, 19-20, 2019, Lviv, Ukraine. |
Короткий огляд (реферат): | EN: A new method of determination of reactive power by Fryze is used, that is based on correlation theory of random processes. Firstly, the rules of influence of probabilistic –statistical nature of changing the reactive power of trams at incidental losses and the quality of their regenerative energy are determined. RU: Изложен новый метод оценки реактивной мощности Фризе и энергетические показатели трамваев в режимах их рекуперативного торможения. Метод базируется на понятиях авто- и взаимокорреляционных функций теории случайных процессов. Выполнены вероятностно-статистические расчеты мощности и потерь электроэнергии рекуперации трамваев типа Т3D и Т4D с учетом стохастического характера изменения их электротяговых напряжений и токов. UK: Викладено новий метод оцінки реактивної потужності Фризе та енергетичні показники трамваїв в режимах їх рекуперативного гальмування. Метод базується на поняттях авто- і взаємокореляційних функцій теорії випадкових процесів. Виконано імовірнісно-статистичні розрахунки потужності і втрат електроенергії рекуперації трамваїв типу Т3D і Т4D з урахуванням стохастичного характеру зміни їх електротягових напруг і струмів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2316 |
Інші ідентифікатори: | DOI: https://doi.org/10.1051/matecconf/201929401006 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levytska.pdf | 707,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.