Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2316
Назва: Fryze reactive power of trams in effective stochastic recuperation processes
Інші назви: Реактивная мощность Фризе трамваев в эффективных стохастических процессах рекуперации
Реактивна потужність Фризе трамваїв в ефективних стохастичних процесах рекуперації
Автори: Bondar, Oleh
Бондарь, Олег Игоревич
Бондар, Олег Ігорович
Kostin, Mykola
Костин, Николай Александрович
Костін, Микола Олександрович
Mukha, Andrii
Муха, Андрей Николаевич
Муха, Андрій Миколайович
Sheikina, Olha
Шейкина, Ольга Григорьевна
Шейкіна, Ольга Григорівна
Levytska, Svitlana
Левицкая, Светлана Ивановна
Левицька, Світлана Іванівна
Ключові слова: recuperation
tram
voltage
current
random process
reactive power
correlation function
energy
рекуперация
трамвай
напряжение
ток
случайный процесс
реактивная мощность
корреляционная функция
энергия
рекуперація
трамвай
напруга
струм
випадковий процес
реактивна потужність
кореляційна функція
енергія
Дата публікації: вер-2019
Видавництво: Національний університет «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Fryze reactive power of trams in effective stochastic recuperation processes / O. Bondar, M. Kostin, A. Mukha, O. Sheikina, S. Levytska // 2-nd International Scientific and Practical Conference “Energy optimal technologies, logistic and safety on transport” (EOT-2019) MATEC Web of Conferences 294, 01006 (2019). - September, 19-20, 2019, Lviv, Ukraine.
Короткий огляд (реферат): EN: A new method of determination of reactive power by Fryze is used, that is based on correlation theory of random processes. Firstly, the rules of influence of probabilistic –statistical nature of changing the reactive power of trams at incidental losses and the quality of their regenerative energy are determined.
RU: Изложен новый метод оценки реактивной мощности Фризе и энергетические показатели трамваев в режимах их рекуперативного торможения. Метод базируется на понятиях авто- и взаимокорреляционных функций теории случайных процессов. Выполнены вероятностно-статистические расчеты мощности и потерь электроэнергии рекуперации трамваев типа Т3D и Т4D с учетом стохастического характера изменения их электротяговых напряжений и токов.
UK: Викладено новий метод оцінки реактивної потужності Фризе та енергетичні показники трамваїв в режимах їх рекуперативного гальмування. Метод базується на поняттях авто- і взаємокореляційних функцій теорії випадкових процесів. Виконано імовірнісно-статистичні розрахунки потужності і втрат електроенергії рекуперації трамваїв типу Т3D і Т4D з урахуванням стохастичного характеру зміни їх електротягових напруг і струмів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2316
Інші ідентифікатори: DOI: https://doi.org/10.1051/matecconf/201929401006
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levytska.pdf707,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.