Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2387
Назва: Дослідження сприйняття споживачами відповідальної поведінки виробників товарів/послуг
Інші назви: Исследование восприятия потребителями ответственного поведения производителей товаров / услуг
Research of consumers perception of goods / services manufacturers’ responsible behavior
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Козин, Лариса Владимировна
Kozyn, Larysa
Ключові слова: відповідальна поведінка компанії
репутація компанії
поведінка споживачів
лояльність споживачів
споживча довіра
ответственное поведение компании
репутация компании
поведение потребителей
лояльность потребителей
потребительское доверие
Responsible Company Behavior
Company Reputation
Consumer Behavior
Consumer Loyalty
Consumer Trust
Дата публікації: сер-2019
Бібліографічний опис: Козин Л. В. Дослідження сприйняття споживачами відповідальної поведінки виробників товарів/послуг / Л. В. Козин // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 231-238.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено висвітленню результатів дослідження особливостей сприйняття споживачами відповідальної поведінки виробників товарів/послуг. У сучасних умовах загостреної глобалізованої конкуренції, коли знаходити можливості унікальної диференціації власної ринкової позиції стає дедалі складніше, відповідальна поведінка й етичність набувають усе більшого значення у діяльності суб’єктів господарювання. Зусилля бізнесу в напрямі вирішення проблеми екології, таких як вуглецевий слід, скорочення біорозмаїття, руйнація озонового шару тощо, участь у розв’язанні ключових соціальних і гуманітарних проблем як на макро-, так і на локальному рівні, є сьогодні ознаками відповідальності нарівні з дотриманням вимог законів, забезпеченням прав та інтересів споживачів, працівників й інших ключових груп стейкхолдерів. На думку автора, це може стати додатковою перевагою під час формування позитивного ставлення до компанії та її продукту з боку споживачів і чинником ідентифікації ринкової позиції на фоні конкурентів.
RU: Статья посвящена освещению результатов исследования особенностей восприятия потребителями ответственного поведения производителей товаров/услуг. В современных условиях обостренной глобализированной конкуренции, когда находить возможности уникальной дифференциации собственной рыночной позиции становится все сложнее, ответственное поведение и этичность приобретают все большее значение в деятельности субъектов хозяйствования. Усилия бизнеса в направлении решения проблем экологии, таких как углеродный след, сокращение биоразнообразия, разрушение озонового слоя и т. д., участие в решении ключевых социальных и гуманитарных проблем как на макро-, так и на локальном уровне, является сегодня признакам ответственности наравне с соблюдением требований законов, обеспечением прав и интересов потребителей, работников и других ключевых групп стейкхолдеров. По мнению автора, это может стать дополнительным преимуществом при формировании положительного отношения к компании и ее продукту со стороны потребителей и фактором идентификации рыночной позиции на фоне конкурентов.
EN: The article is devoted to highlighting the results of the study of the peculiarities of consumers perceiving the responsible behavior of the goods / services producers. In today's conditions of intensified globalized competition, when finding the possibility of a unique differentiation of its own market position is becoming more and more difficult, responsible behavior and ethical standards are becoming increasingly important in the activities of business entities. Efforts of the business to solve environmental problems, such as carbon footprints, reduction of biodiversity, depletion of the ozone layer, etc., and participating in solving key social and humanitarian problems both at the macro and local levels, are today the signs of responsibility on the same level with the observance of the requirements of laws, ensuring the rights and interests of consumers, employees and other key groups of stakeholders. At the same time, it should be borne in mind that nowadays the concept of corporate responsibility in Ukraine is not as developed as in many other countries with a long history of the civilized market relations establishment. Because of this, companies often replace real cases with unsubstantiated declarations, and if such cases really take place, information about them does not reach consumers. This can be explained by the lack of producers of goods and services’ understanding of the influence of their responsible or irresponsible behavior facts (concerning their own employees, counteragents, the environment and society as a whole) on the consumer behavior, their commitment and loyalty, their attitude to brands, etc. The study of such connection offers an opportunity to improve strategy and tactics of market behavior of the company, its marketing and communication policy with their targeted focus on meeting the inquiries and expectations of existing and potential consumers. The author believes this may be an additional advantage of promoting a positive attitude towards the company and its products by consumers and a factor in identifying a market position in comparison with competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2387
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/38.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozyn.pdf216,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.