Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2393
Назва: Генезис інноваційного потенціалу туристичних підприємств
Інші назви: Генезис инновационного потенциала туристических предприятий
Genesis of innovative potential of tourist enterprises
Автори: Лохман, Наталя Володимирівна
Лохман, Наталья Владимировна
Lokhman, Natalya
Ключові слова: інноваційний потенціал
туристична галузь
туристичне підприємство
інноваційний розвиток
инновационный потенциал
туристическая отрасль
туристическое предприятие
инновационное развитие
innovative potential
tourism industry
tourist enterprise
innovative development
Дата публікації: сер-2019
Бібліографічний опис: Лохман Н. В. Генезис інноваційного потенціалу туристичних підприємств / Н. В. Лохман // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 270-275.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена генезису та розвитку категорії «інноваційний потенціал туристичного підприємства». Визначено етапи розвитку туристичної галузі. Проведено дослідження закономірностей інноваційно-технологічного розвитку. Визначено, охарактеризовано розвиток туристичної галузі за етапами інноваційного розвитку. Проведено моніторинг понять інноваційного потенціалу в туристичній галузі (інноваційний туристський потенціал, інноваційний туристичний потенціал на мега- та макрорівнях, інноваційний потенціал регіону, інноваційний потенціал туристичного регіону, інноваційний туристичний потенціал на рівні кластеру, інноваційний потенціал туризму на рівні організації, інноваційний ресурсний потенціал туристичного підприємства, інноваційний потенціал туристичного підприємства, інноваційний потенціал готельно-ресторанного комплексу, інноваційний потенціал туристичної діяльності підприємства, інноваційний потенціал туристичного бізнесу), виявлено взаємозалежність запропонованих дефініцій. Надано власне поняття інноваційного потенціалу туристичних підприємств.
RU: Статья посвящена генезису и развитию категории «инновационный потенциал туристического предприятия». Определены этапы развития туристической отрасли. Проведено исследование закономерностей инновационно-технологического развития. Определено, охарактеризовано развитие туристической отрасли по этапам инновационного развития. Проведен мониторинг понятий инновационного потенциала в туристической отрасли (инновационный туристический потенциал, инновационный туристический потенциал на мега- и макроуровнях, инновационный потенциал региона, инновационный потенциал туристического региона, инновационный туристический потенциал на уровне кластера, инновационный потенциал туризма на уровне организации, инновационный ресурсный потенциал туристического предприятия, инновационный потенциал туристического предприятия, инновационный потенциал гостинично-ресторанного комплекса, инновационный потенциал туристической деятельности предприятия, инновационный потенциал туристического бизнеса), выявлена взаимосвязь предложенных дефиниций. Предоставлено собственное понятие инновационного потенциала туристических предприятий.
EN: The article is devoted to the genesis and development of the category “innovative potential of a tourism enterprise”. The stages of development of the tourism industry. A study of the laws of innovation and technological development. Dynamic development of the tourism industry as the most volatile industry, which is oriented on constant market changes, can be provided on the basis of innovation, and innovation potential should become the basis of innovation development. The development of the tourism industry was determined and characterized according to the stages of innovative development. The concepts of innovation potential in the tourism industry were monitored (innovation tourism potential, innovation tourism potential at the mega and macro level, region innovation potential, innovation potential of the tourism region, innovation tourism potential at the cluster level, innovation tourism potential at the organization level, innovation resource potential of the tourism enterprise, the innovative potential of the tourist enterprise, the innovative potential of the hotel-restaurant complex, innovative potential of tourism enterprises, the innovative potential of the tourism business) and found the relationship of the proposed definitions. Provided their own concept of the innovation potential of tourism enterprises. The innovative potential of tourism enterprises is a complex category that characterizes the ability and willingness to innovate the tourism product through the use of available and hidden resources. The development of tourism enterprises oriented to innovation activity requires the availability of innovation potential, which is characterized by three components: available resources providing innovative activity, readiness and ability of the enterprise to apply these resources in the tourism market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2393
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/44.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lokhman.pdf492,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.