Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопик, Мар'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorПопик, Марьяна Михайловна-
dc.contributor.authorPopyk, Mariana-
dc.date.accessioned2020-01-14T10:18:13Z-
dc.date.available2020-01-14T10:18:13Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/50.pdf-
dc.identifier.citationПопик М. М. Формування механізму мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесу на основі концепції маржинального прибутку / М. М. Попик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 311-318.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2401-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено проблему застосування сучасних інструментів мотивації персоналу на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу (ГРБ). Проведено класифікацію форм мотивації. Виявлено, що найбільш важливою формою мотивації є матеріальне стимулювання персоналу. Обґрунтовано доцільність застосування на підприємствах сфери ГРБ системи матеріального стимулювання персоналу на основі його участі в розподілі прибутку. При цьому запропоновано як результативний фінансовий показник для оцінювання роботи дивізіону та розрахунку фонду стимулювання персоналу використовувати показник маржинального прибутку за мінусом прямих постійних витрат відповідного дивізіону. Для розподілу зазначеного фонду стимулювання запропоновано використовувати систему міжпосадових коефіцієнтів, яка враховує внесок кожного працівника в досягнення цільового показника. Запропонований механізм матеріального стимулювання, який базується на концепції маржинального прибутку з відповідною диференціацією постійних витрат на прямі та непрямі, більшою мірою відповідає принципу причинності, ніж альтернативні концепції (концепції валового, операційного та чистого прибутку), оскільки в цьому разі результативний показник дивізійного підрозділу включає тільки ті складові фінансового результату, що безпосередньо обумовлюються ефективністю роботи дивізіону. Обґрунтовано, що потенціал системи мотивації на підприємствах ГРБ може бути досягнутий повною мірою тільки в разі поєднання сучасних інструментів матеріального та нематеріального стимулювання (комплексний підхід).en_US
dc.description.abstractRU: В статье исследована проблема применения современных инструментов мотивации персонала на предприятиях гостинично-ресторанного бизнеса (ГРБ). Проведена классификация форм мотивации. Выявлено, что наиболее важной формой мотивации является материальное стимулирование персонала. Обоснована целесообразность применения на предприятиях сферы ГРБ системы материального стимулирования персонала на основе его участия в распределении прибыли. При этом предложено в качестве результативного финансового показателя для оценивания работы дивизиона и расчета фонда стимулирования персонала использовать показатель маржинальной прибыли за минусом прямых постоянных затрат соответствующего дивизиона. Для распределения указанного фонда стимулирования предложено использовать систему междолжностных коэффициентов, которая учитывает вклад каждого работника в достижение целевого показателя. Предложенный механизм материального стимулирования, который базируется на концепции маржинальной прибыли с соответствующей дифференциацией постоянных затрат на прямые и косвенные, в большей степени соответствует принципу причинности, чем альтернативные концепции (концепции валовой, операционной и чистой прибыли), поскольку в этом случае результативный показатель дивизионного подразделения включает только те составляющие финансового результата, которые непосредственно оговариваются эффективностью работы дивизиона. Обосновано, что потенциал системы мотивации на предприятиях ГРБ может быть достигнут в полной мере только в случае сочетания современных инструментов материального и нематериального стимулирования (комплексный подход).-
dc.description.abstractEN: The article is dedicated to the problem of application of modern tools of personnel motivation at the enterprises of hotel and restaurant business. Classification of forms of motivation has been carried out. It has been found out that the most important form of staff motivation is the material incentives. The peculiarities and specifics of organization of control systems at the enterprises of hotel and restaurant business are analyzed. It has been revealed that the most widespread type of organizational structure of management in the sphere of hotel and restaurant business is a divisional organizational structure, which involves the specialization of divisions in the context of certain sectors of activity (hotel, restaurant, etc.). There has been grounded the expediency of application of the system of material incentives for personnel on the basis of participation in the profit distribution at the enterprises of hotel and restaurant business. In this case, to assess the division’s performance and to calculate the staff incentive fund, it is suggested to use an effective financial indicator, which is a margin profit minus the direct fixed costs of the corresponding division. To allocate the abovementioned incentive fund, it is proposed to use a system of interdivisional coefficients that takes into account the contribution of each employee to achieving the target of the enterprise. The proposed two-stage mechanism of material motivation, based on the concept of margin profit, with the appropriate differentiation of fixed-cost on direct and indirect, more closely conforms to the principle of causality than alternative concepts (for example, gross, operating or net profit), since in this case the effective indicator of the division unit includes only those components of the financial result that are directly conditioned by the effectiveness of the division’s work. It is substantiated that the full potential of the system of motivation at the enterprises of hotel and restaurant business can be achieved only in the case of combination of modern instruments of material and non-material motivation (complex approach).-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсфера готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.subjectсистема мотивації персоналуen_US
dc.subjectматеріальне та нематеріальне стимулюванняen_US
dc.subjectконцепція маржинального прибуткуen_US
dc.subjectпрямі та непрямі постійні витратиen_US
dc.subjectсфера гостинично-ресторанного бизнесаen_US
dc.subjectсистема мотивации персоналаen_US
dc.subjectматериальное и нематериальное стимулированиеen_US
dc.subjectконцепция маржинальной прибылиen_US
dc.subjectпрямые и косвенные постоянные расходыen_US
dc.subjectsphere of hotel and restaurant businessen_US
dc.subjectsystem of personnel motivationen_US
dc.subjectmaterial and non-material stimulationen_US
dc.subjectconcept of marginal profiten_US
dc.subjectdirect and indirect fixed costsen_US
dc.titleФормування механізму мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесу на основі концепції маржинального прибуткуen_US
dc.title.alternativeФормирование механизма мотивации персонала гостинично-ресторанного бизнеса на основе концепции маржинальной прибылиen_US
dc.title.alternativeFormation of the motivation mechanism of the personnel of hotel and restaurant business based on the concept of marginal profiten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popyk.pdf533,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.