Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorИльченко, Виктория Николаевна-
dc.contributor.authorIlchenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorГорященко, Юлія Григорівна-
dc.contributor.authorГорященко, Юлия Григорьевна-
dc.contributor.authorHoriashchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-01-15T09:28:52Z-
dc.date.available2020-01-15T09:28:52Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/61.pdf-
dc.identifier.citationІльченко В. М. Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону / В. М. Ільченко, Ю. Г. Горященко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 381-389.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2414-
dc.description.abstractUK: У статті окреслено можливі напрями стратегічного і маркетингового планування сталого розвитку України та промислових регіонів зокрема. Викладено стратегічне бачення розвитку відповідно до основних документів: Стратегії сталого розвитку України до 2030 р., Стратегії сталого розвитку «Україна –2020», «Цілей сталого розвитку: Україна», Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 р. тощо. Запропоновано систему програмних дій у територіальному, функціональному та часовому аспектах, які можна втілити у дієвий механізм стратегії сталого розвитку. Дану систему дій апробовано під час розроблення стратегії сталого розвитку Привовчанської міської об’єднаної територіальної громади на період до 2025 р. Зазначено, що розроблення маркетингових стратегій для основних суб’єктів сталого розвитку – агенцій регіонального розвитку, місцевих рад, об’єднаних територіальних громад, фондів регіонального розвитку – дасть змогу використовувати дані суб’єкти як інструменти реалізації стратегії сталого розвитку більш ефективно.en_US
dc.description.abstractRU: В статье очерчены возможные направления стратегического и маркетингового планирования устойчивого развития Украины и промышленных регионов в частности. Изложено стратегическое видение развития в соответствии с основными документами: Стратегией устойчивого развития Украины до 2030 г., Стратегией устойчивого развития «Украина – 2020», «Целями устойчивого развития: Украина», Стратегией развития Днепропетровской области на период до 2020 г. и др. Предложена система программных действий в территориальном, функциональном и временном аспектах, которые можно воплотить в действенный механизм стратегии устойчивого развития. Данная система действий апробирована при разработке стратегии устойчивого развития Приволчанской городской объединенной территориальной общины на период до 2025 г. Отмечено, что разработка маркетинговых стратегий для основных субъектов устойчивого развития – агентств регионального развития, местных советов, объединенных территориальных общин, фондов регионального развития – позволит использовать данные субъекты как инструменты реализации стратегии устойчивого развития более эффективно.-
dc.description.abstractEN: The article outlines the possible directions of strategic and marketing planning for sustainable development of Ukraine and industrial regions in particular. The strategic vision of development in accordance with the main documents is set out – the Sustainable Development Strategy of Ukraine until 2030, the Sustainable Development Strategy «Ukraine 2020», the «Sustainable Development Goals: Ukraine», the Development Strategy of the Dnipropetrovsk region for the period until 2020, etc. A system of program actions in the territorial, functional and temporal aspects, which can be translated into an effective mechanism for sustainable development strategies, is proposed. This system of actions was tested in the development of a strategy for the sustainable development of the Privolchansk Region urban integrated territorial community for the period up to 2025. It was noted that the development of marketing strategies for the main actors of sustainable development – regional development agencies, local councils, united territorial communities, regional development funds will allow using these subjects as tools for implementing a sustainable development strategy more effectively. Proposals have been developed to improve the institutional provision of sustainable development of the region by providing advisory and consultative assistance to united territorial communities by regional research institutions and higher educational institutions that can serve as advisory and consultative centers on sustainable development. Such a tool for the implementation of the State Strategy for Regional Development will ensure the creation of conditions for the support and development of intellectual and creative potential in the field. It is proved that the result of the advisory assistance should be: strategies for the sustainable development of the united territorial communities; projects of development of united territorial communities, developed for implementation of the plan of measures for the implementation of regional development strategies; creation of investment passports of districts, which will enable investors to attract investors to the local level.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмаркетингове плануванняen_US
dc.subjectрегіонen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectінструментарійen_US
dc.subjectмеханізмen_US
dc.subjectструктурна схемаen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectмаркетинговое планированиеen_US
dc.subjectрегионen_US
dc.subjectустойчивое развитиеen_US
dc.subjectмеханизмen_US
dc.subjectинструментарийen_US
dc.subjectструктурная схемаen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectmarketing planningen_US
dc.subjectregionen_US
dc.subjectsustainable developmenten_US
dc.subjectstructural schemeen_US
dc.subjectmechanismen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.titleУдосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіонуen_US
dc.title.alternativeСовершенствование подходов к стратегирование и маркетингового планирования устойчивого развития регионаen_US
dc.title.alternativeImproving approaches to strategizing and marketing planning for sustainable development in the regionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilchenko.pdf397,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.