Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1861-1870 зі 2025.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-02Study of the relationship between the internal operation processes and results of comprehensive assessment of innovations in enterprise economic managementDashutina, Liudmyla; Дашутіна, Людмила Олександрівна; Xu, Tian; Сюй, Тянь
2024-02Роль та місце релокованого бізнесу в Україні в умовах воєнного стануЕльхаддад, А. А.; Elkhaddad, Amaliia; Ахновська, Інна Олександрівна; Akhnovska, Inna
2024-02Публічне управління інноваційним розвитком регіонального апк в контексті системного підходуПилипенко, Максим Миколайович; Pilipenko, Maxim
2024-02Корпоративні тренінгові центри – інструмент налагодження співпраці ЗВО та підприємств щодо актуалізації інтелектуального капіталуЖукова, Олена Юріївна; Zhukova, Оlena; Канаш, Олеся Єгорівна; Kanash, Olesia; Парсяк, Володимир Никифорович; Parsyak, Volodymyr
2024-02Стан та перспективи розвитку протезної галузі в Україні в контексті виконання завдань соціальної політики воєнного часуЛозинська, Тамара Миколаївна; Lozynska, Tamara; Романкова, Тетяна Олександрівна; Romenska, Taisiia
2024-02Гранти програми STAGE для підтримки українських промислових підприємствКобеля-Звір, Мар'яна Ярославівна; Kobelia-Zvir, Mariana
2019-03Теоретико-методичні засади оцінювання ефективності сучасного підприємстваКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Сметанюк, Олена Анатоліївна; Smetaniuk, Olena
2024-02Трансформація розвитку та напрями розбудови машинобування УкраїниКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Кошовий, Вадим В'ячеславович; Koshovyi, Vadym; Штанько, Олександр Сергійович; Shtanko, Oleksandr
2024-02Contemporary tendencies of the start-up ecosystem developmentMosin, Oleksandr; Мосін, О. О.
2017-03Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробкиКарачина, Наталія Петрівна; Karachyna, Nataliia; Зозуля, І. В.; Zozulya, I.