Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 191-200 зі 208.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-10Власні торговельні марки як стратегія роздрібного брендингу торговельних мережСеврук, Ірина Миколаївна; Sevruk, Iryna
2019-10Обгрунтування стратегій формування конкурентних переваг телекомунікаційних підприємствЩербина, Віктор Володимирович; Shcherbina, Viktor
2019-11Conceptual directions of china’s innovation activities stimulation in the globalization conditionsGamarli, Ramig; Гамарлі, Раміг
2019-10Роль ринків відновлювальної енергетики у вирішенні глобальних проблем сучасностіДжусов, Олексій Анатолійович; Dzhusov, Oleksii; Красніков, Павло Дмитрович; Krasnikov, Pavlo
2019-11Застосування логістичних моделей управління запасами в зовнішньоекономічній діяльності підприємстваКахович, Олена Олександрівна; Kakhovych, Olena; Колісник, Дмитро Вікторович; Kolisnyk, Dmytro
2019-11Теоретичні основи визначення високотехнологічного сектору економіки та його розвиткуПрушківська, Емілія Василівна; Prushkivska, Emiliya; Ткачук, А. М.; Tkachuk, А.
2019-11Управління витратами на рекламну діяльність в умовах міжнародних економічних зв’язківКара, Наталія Ігорівна; Kara, Nataliia; Пасемко, Тетяна Ігорівна; Pasemko, Tetiana
2019-11Інвестиційний потенціал секторних біржових фондів SPDRКраснікова, Наталія Олександрівна; Krasnikova, Nataliia; Бененсон, О. А.; Benenson, О.
2019-11Перспективи розвитку зовнішньо-торговельних відносин між Україною і країнам Близького Сходу і АфрикиОмран, Х.; Omran, H.
2019-11Технологічна революція 4.0 і нові глобальні ринкиНямещук, Ганна Валеріївна; Niameshchuk, Hanna