Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2441
Назва: | Вдосконалення обліку дебіторської заборгованості в сучасних умовах господарювання |
Інші назви: | Совершенствование учета дебиторской задолженности в современных условиях хозяйствования Improvement of accounts receivable accounting in the current economic environment |
Автори: | Мезенцева, Надія Миколаївна Мезенцева, Надежда Николаевна Mezenceva, Nadezhda Яцкевич, Людмила Юріївна Яцкевич, Людмила Юрьевна Yatskevych, Liudmyla |
Ключові слова: | заборгованість дебітор дебіторська заборгованість класифікація внутрішня звітність розрахунки задолженность дебитор дебиторская задолженность расчеты внутренняя отчетность классификация debt debtor accounts receivable classification internal reporting settlements |
Дата публікації: | сер-2019 |
Бібліографічний опис: | Мезенцева Н. М. Вдосконалення обліку дебіторської заборгованості в сучасних умовах господарювання / Н. М. Мезенцева, Л. Ю. Яцкевич // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 560-567. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Розвиток ринкових відносин в Україні супроводжується посиленням конкурентної боротьби, адже швидко зростають номенклатура та обсяги виробництва товарів та послуг, збільшується кількість суб’єктів господарювання, вітчизняні підприємства виходять на міжнародні ринки товарів та послуг тощо. Задля забезпечення зростання прибутку у цих умовах суб’єкти господарювання використовують різноманітні механізми розширення клієнтської бази та збільшення обсягів реалізації, що приводить до зростання розміру дебіторської заборгованості. В сучасних умовах господарювання дебіторська заборгованість є одним із найбільш негативних явищ в економіці України. Велика сума заборгованості, яка існує між українськими підприємствами, приводить до кризи відсутності платежів, тому ефективна організація бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості дасть змогу задовольнити інформаційні потреби користувачів щодо здійснення розрахунків та шляхів оптимізації. У статті розглянуто поняття дебіторської заборгованості та її класифікацію в сучасних умовах господарювання. Охарактеризовано необхідність удосконалювати систему обліку дебіторської заборгованості на основі норм міжнародних стандартів, проте обов’язково потрібно враховувати як національні традиції, так і особливості ведення бухгалтерського обліку в країні. Розглянуто необхідність ведення окремої форми внутрішньої звітності для узагальнення результатів
розрахунків з покупцями та замовниками задля більш оптимального управління ними. RU: Развитие рыночных отношений в Украине сопровождается усилением конкурентной борьбы, ведь быстро растут номенклатура и объемы производства товаров и услуг, увеличивается количество субъектов хозяйствования, отечественные предприятия выходят на международные рынки товаров и услуг и т. д. С целью обеспечения роста прибыли в этих условиях субъекты хозяйствования используют различные механизмы расширения клиентской базы и увеличения объемов реализации, что приводит к росту размера дебиторской задолженности. В современных условиях хозяйствования дебиторская задолженность является одним из наиболее негативных явлений в экономике Украины. Большая сумма задолженности, которая существует между украинскими предприятиями, ведет к кризису отсутствия платежей, поэтому эффективная организация учета дебиторской задолженности позволит удовлетворить информационные потребности пользователей по осуществлению расчетов и путей оптимизации. В статье рассмотрены понятие дебиторской задолженности и ее классификации в современных условиях хозяйствования. Охарактеризована необходимость совершенствовать систему учета дебиторской задолженности на основе норм международных стандартов, тем не менее обязательно нужно учитывать как национальные традиции, так и особенности бухгалтерского учета в стране. Рассмотрена необходимость ведения отдельной формы внутренней отчетности для обобщения результатов расчетов с покупателями и заказчиками с целью более оптимального управления ими. EN: In conditions of market relations, in order to maintain the required level of solvency and liquidity, enterprises need to constantly monitor the formation, movement, and collection of accounts receivable, analyze their values for previous periods, conduct a comparative analysis of their quantitative and qualitative composition, and determine the basic principles of credit policy in relation to buyers and suppliers. All the above measures for receivables management should be constantly improved based on the current market situation and the specifics of the activity of a separate entity in terms of the development of market conditions. The development of market relations in Ukraine is accompanied by the intensification of competition: the nomenclature and volumes of production of goods and services are growing rapidly, the number of business entities increases; domestic enterprises enter the international markets for goods and services, and so on. To ensure profit enhancement in these conditions, business entities use a variety of mechanisms to expand the client base and increase sales, which in turn leads to an increase in receivables. In the current economic environment, accounts receivable are one of the most negative phenomena in the economy of Ukraine. The large amount of debt that exists between Ukrainian enterprises leads to a crisis of non-payments. This crisis hinders the development of markets in which enterprises operate. In relation to this situation, most enterprises practically cannot function properly because the availability of receivables diverts money from turnover. Therefore, effective organization of accounts receivable will allow meeting the information needs of users on their implementation and optimization paths. The paper considers the concept of accounts receivable and their classification in the current economic environment. The article describes the need to improve the accounting system for accounts receivable based on international standards; however, it is necessary to take into account both national traditions and peculiarities of accounting in the country. The need for a separate form of internal reporting for the generalization of results of settlements with buyers and customers for more optimal management is considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2441 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/86.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mezenceva.pdf | 217,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.